And-reas Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Haha. 5 minutter er ikke nok. Brukte en time- halvannen på å overlevere felger, vi. Og det var i snøvær! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Næmmen, gratulerer med skilt! Skjønner at du blei glad da, og at du fikk bruke den godt på vei til tønsberg, tåra forstår bilentusiastene E38en savner jeg egentlig ikke så mye, lommeboka er kjempehappy akkurat nå som jeg kjører 97 Golf 3 1.6 bensin. Men savner comforten og utseende da =( Blir nok en ny brukis på meg i løpet av året da lillebror kommer til å få lappen og skal overta Golfen i en meget spesiell sermoni (haha) Men tror ikke det blir BMW som brukis, vi får se, kanskje det blir Mercedes w211, er oppvokst med mercedes her i familien da fattern kjører Drosje og har gjort det i mange år. Men tenker å bruke ca 30-50 K på neste brukis, så får nå se hva det blir til. E30en har jeg jo enda, og skal alltid ha så lenge jeg får beholde vilja mi. Den er nå snart på veien, du får gå innom tråden og se de seneste bildene. (link i signatur) Hermano Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Vil da tro du kan dra til din lokale trafikkstasjon å få kjøpt nye skilter med nr som hører til Tynset. Selvfølgelig ikke gratis. WilliamW gikk jo fra PP (Kristiansand) skilter til SV (Bergen) da han mistet ett skilt for en stund siden. Man får ikke nye skiltnummer med mindre man mister (minst) et, eller at de blir stjålet. Om noe av det skjer må man ha nytt nummer, man kan ikke beholde det gamle. Nye skilt koster rundt 150,-, uavhengig av om man skal ha nytt nummer eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Man får ikke nye skiltnummer med mindre man mister (minst) et, eller at de blir stjålet. Om noe av det skjer må man ha nytt nummer, man kan ikke beholde det gamle. Nye skilt koster rundt 150,-, uavhengig av om man skal ha nytt nummer eller ikke. Ok, var nesten rett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Vet ikke om det sto på Nytern-facts, men jeg kom på en:Nytern jobber ikke, jobben Nyter'n Xavi0n og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Hoi!Slappis siste dagene, mye fordi jeg er dekkdeppa.. Bare uggent å kjøre bilen med Sailun!? dekk foran.. Bråker og sporer fælt.. Lyst på originale E39 M5-felger og. Synd det koster. Mucho? 235/45-17 dekk noen? Senk kunne den også trengt.. Ikke mye, bare littebitt! Ellers har'n fuska litt jevnlig v/belastning i lavt turtall, diagnose viste misfire på syl 1 2 og 3, bytta 3stk coiler, nå går'n som'n skal igjen. Tror jeg.. Ikke vært ugrei de siste 20 milene ihvertfall. Kjørte Laffen før i dag, må innrømme at det var heeeeeeeeeeeeerlig med endel moment igjen.. Rart med det, en blir liksom ikke helt 100% fornøyd uansett hva en gjør Endret Mai 12, 2015 av Nytern Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Ramlet over denne i dag, og klarte ikke la være å dele den: http://www.youtube.com/watch?v=ES32UFlPOUA Endret Mai 12, 2015 av Dweezil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 Åååå.. Hvordan fant du video av meg, Dweezil? Trodde youtubekontoen min var privat Ellers..Bestilt panseremblem i dag. +1000 pussypoints. Ifølge selgeren fra Bulgaria atleast. God natt. Bimmer fan og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Jeg har så lyst til å gjøre noe moro med en av bilene mine.. Huff! Har jo ulakkert bagasjeromsflipp liggende til E39'en.. Og 1x svart sidespeil. Vurderer bare kjøre på med svarte speil og svart leppe. For å bryte opp. Få tak i svarte lister og. MEN! Det høres unektelig litt harry ut, blir vel neppe fint. Så.. E46'en.. Den må snart få senkeskålene sine.. Og.. Jeg aner ikke.. Noe.. Den mangler noe! Jeg er forvirra. Har jo lyst til å senke E39 enda, men den er så utrolig fin å kjøre som den er nå.. Har tilbakelagt _veldig_ mange mil i den allerede, nyter komforten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 http://www.ebay.com/itm/New-Set-of-6-Door-Moldings-Mouldings-Trim-Front-Black-525-540-5-Series-530-E39-/351002474729?fits=Make%3ABMW&hash=item51b960b8e9&vxp=mtr Dette frister og.. Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Haha! Tenkte veldig moderat da, org bmw fjører tilogmed Kjører altfor mye langt og er vel igrunn ferdig med form over funksjon tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Mr2 var vel den tida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Mtec fjører? Senker jo litt også er det jo god komf ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Vi monterte ac schnitzer fjærer på vår E39 525d manuell. Var litt for mye båtfølelse når den var original. Syns dette er grei brukshøyde, og bilen ble mye bedre å kjøre! Si ifra om jeg skal fjerne bildene! Artig tråd Nytern! Gratulerer med dagen! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå