Nytern Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 (endret) Helt enig! Jeg har igrunn alltid likt E36, både kjøremessig og utseendemessig. E46 er i mine øyne langt mindre elegant og litt mindre kjøreglad. Mulig jeg tuller fælt nå, men det tilgir dere meg! Vakker, rett og slett.. Halvor har virkelig god smak! Jeg hadde aldri kjøpt "ferdig" bil hadde det ikke vært for at den i mine øyne var helt perfekt. Det er denne. Ned til fargen, utstyrsnivået, felger, senk.. Kanskje ikke motormessig da, men jeg trives igrunn veldig godt med 1.6 literen. Utrolig givende å kjøre bil som ikke har noe den må bevise.. Må ta interiørbilder når sola returnerer, Halvor var så snill at han rengjorde'n skikkelig før handel. Han bytta tilogmed olje! Makan til kar, sånne må vi ta godt vare på i BMW-miljøet. Jada, jeg vet at bilen er langt hippere enn meg. Det får bare gå.. Husker dere "Tarzan"? Han ble sammen med vakre, sofistikerte Jane.. De møtte motgang, men er kjærligheten sterk nok overvinner den alt. Det gjør den her og! Bilens navn? Jane, selvfølgelig. Endret August 9, 2015 av Nytern Halvor_nor, Julianv, sandersander og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Blir morro å se hva det blir av den! Helt sikker på den er kommet i trygge hender[emoji1] Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Men Nytarzan, du får bytte brukernavn da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Bilen er sykt fin! Få fikset skaden så er den strøken. Sett nedi en is motor så holder sikkert det i massevis. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Nå må du ikke glemme å lufte Laffen innimellom også da! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 (endret) Hoi!Funderer på salg av Laffen egentlig.. Og E39'en.. Ikke at jeg vil, jeg nærer heite følelser for dem begge, men jeg liker forskjellige aspekter ved dem. Dette gjør at jeg ikke blir fornøyd ved å kun selge èn av dem. Laffen har hengerfeste, drivstofføkonomi og grei lastekapasitet. E39 har komfort og bedre førerplass. Så, derfor tenker jeg at jeg ved å selge disse to kunne investert i en E39 touring. Diesel, med hengerfeste. Det er tanken, men disse følelsene.. Daniel: iS motor hadde vært saker ja! Hvem vet, kanskje det kommer med tiden? Savner å varve masse, hadde vært artig å eie en skikkelig turtallsvillig BMW. Skader blir fikset, men antageligvis ikke før jul ihvertfall. Fruen fant plutselig ut at hun ville på enda en bilferie læll! Til Tyskland denne og, så da går vel penga dit Vært artig å hekte henger på'n Laffen og dra med meg en ok maskinist hjem igrunn, men jeg får prøve å styre meg litt. Endret August 10, 2015 av Nytern Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 *Monterer hengerfeste* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Kjøp Touringen min! Så får du femmer med avtagbart hengerfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 (endret) ................................................ Ei natt med grubling, nært forestående Tysklandstur fordrer en snarlig avgjørese mht bilparken.. Jeg liker følgende i en bruskbil: -Plass -Komfort -Hengerfeste -Sånn ca litt drivstofføkonomi i det minste Jeg har 2 bruksbiler, burde selge èn, men jeg får ikke alt jeg ønsker i èn av mine nåværende biler.. E46'en er jo sjefs, men litt trang og kanskje ikke mest komfortabel, spesielt ikke v/langkjøring ift E39'en. E39'en er jo sjefs, den har jeg jo "nettopp" kosta på endel.. Dette er penger jeg ikke tjener inn igjen ved salg.. Dessuten er'n jo så utrolig bra mht rust! Så da tenkte jeg; selge begge! Kjøpe E39 med dieselsekser, evt noe E60/61-styr.. Problemet er da følgende: Jeg selger 2 knakende gode biler (Meget gode på innsiden) Kjøper 1 sånn halvgrei ish bil? (Finner jo fjasan ikke noe braaaaaaaaaa under 100k) Får igjen kanskje.. Hva er en god E46 prompefirerdieseltouring verdt? 30? E39'en, den må jeg vel nesten betale for å bli kvitt? Si 20 da.. 50k kr.. Deretter må jeg spytte nye 50-60k inn i potten for å få noe som er tilsvarende det jeg allerede har? 2 av?! Jeg er forvirret og rådvill, men jeg kan altså ikke ha så mange biler og ungdomsbilen er fredet Makan. EDIT: Det skal sies! Jeg funderer på å selge Breyton for så å prøve 16" på E46'en. Kanskje jeg gjenvinner litt komfort? Endret August 14, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Komfort er ut Nytern, se bare på alle nye BMW og Audier som blir solgt med sportsunderstell, selv Mæsje har jo begynt å stive opp. Så nå er det bare å åpne øye og se at du de siste årene vært en trendsetter og ville blant kidza blitt kallt han bøøse fyren. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 (endret) Haha!Ja! Fyameg! Laffen er kilden til dette, det er jeg helt sikker på! Problemet nå er jo at jeg er litt hipster.. Hvis stivt er hipt liker jeg herved slapt. (Sorry, Nyternfruen) (Det må dog sies at jeg siden E36 Coupè'en kom i mitt eierskap har blitt lagt til på FB av opptil flere lokale 14åringer) Jeg er kul!! Må bare slanke vekk 20kg syndig nytelse og fjerne litt pels her og der, så er jeg like kul som resten av bermen her inne!Oh, bermen.. Negativt ladet, men jeg mener det positivt altså. Endret August 14, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Sånn ellers så har jeg følgende på vei til Coupèen: Glidestykker til ruter Sidespeil 2stk panserdempere Klips til sideskjørt Brakett frontfanger Viftemotstand Tåkelykter Diverse sot/gulsot ( ) til tåkelykter. Se hva jeg liker. Airbagfiksedings M3 Diffuser (forhåpentligvis, det vet jeg om 4ish timer) Hippe stickerzzzzzz (selvkomponerte, selvfølgelig) Hippe pærer til tåkelykter x 48934 (damn you, China) Sykt hippe nøkkelringer. Hvem vet, kanskje andre vil ha sånne? Promp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Oooh Kjenner jeg deg rett har du ombestemt deg allerede, men svir det ikke litt ekstra i hjertet når du tenker på å selge bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Det er jo fullt mulig å finne E60 til under 100 000 kr, lå noen pene ute på Finn området rundt 80 000 kr men det var jo selvsagt solgt når jeg sjekket igjen nå. Men man har jo disse to da til akkruat under 100 000 kroners grensen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62507776&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62954605&searchclickthrough=true Mye bil for pengene egentelig, M54 maskineriet er jo solid og seiglivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 14, 2015 Forfatter Share Skrevet August 14, 2015 Ikke dumt! Den første prøvde jeg å forhøre meg om i går, men da var den solgt. Ikke kult å selge sliterne mine, men teit å ha så mange biler. Ellers, hipt tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå