Shattered Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Hmmmm ;) ... opp til deg Femmer'n er godt varetatt og du vet hva du får (ta en service når den runder 250, så får vi se hvor lenge jeg eventuelt beholder'n). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Var det mellomlegget da.. Sånn sett frister billig 7-serie, evt velholdt E34. Ellers, hipp jente komplimenterte? E39 felgene i dag. Det er enda håp for gamle gubber mao. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Mellomlegg? Joda. Men du har sikkert råd Venter på svar på pm også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 (endret) E46 legges ut for salg, trenger større bil. Prøver meg på 35 ☺ Kjapp info: 00mod, 345.000km, motor gått rett over 140.000km. Meget frisk maskinist! Ellers er bilen veldig bra teknisk, ingen ulyder/unoter. EU til 2017. Rust har den, men fra bakdørene og bakover er den bra, tilogmed bakluka! Forrigeforrige eier rygga på en pappbunt?!, dette er grunnen til at den er så bra bak. Førerdør er angrepet i nedkant, panser i ene hjørnet. Ellers litt histen og pisten. Kanaler er fine. Sånn ellers, denne bilen har jeg kjørt mye langt med, mange turer både i inn og utland. Aldri protestert, bare funker. Mest driftsikre bilen jeg har hatt til nå, og jeg har hatt mange biler Fiks jeg kommer på siste året ish: Byttet bærearm, veivhusventilasjon, glødeplugger. Har dessuten nylig byttet filtre og motorolje. Modifiseringer: Div polyuretanforinger i understell TRF-Racing EGR-erstatter Kenwood spiller ELOC motorvarmer. (Gudd shit) 8.5 og 9.5x18 Breyton. (Ekte vare) med nye sommerdekk. 225/40-18 og 255/35-18. Utstyrsliste: Model description: 320d Market: Europa Type: AX71 E-Code: E46 (3) Chassis: touring Steering: links Doors: 5 Engine: M47D20O0 - 2,00l (100kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Cosmosschwarz Metallic (303) Upholstery: Standardleder/hellbeige 2 (arbeitsn (N6HC) Production date: 25.09.2000 Assembled in: Regensburg Code Serienausstattung Standard Equipment S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings S235A Anhängerkupplung abnehmbar Towing hitch, detachable S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S279A BMW LM Rad Sternspeiche 45 BMW LA wheel star spokes 45 S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S386A Dachreling Roof railing S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S438A Edelholzausführung Fine wood trim S441A Raucherpaket Smoker package S473A Armlehne vorne Armrest front S481A Sportsitz Sports seat S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S550A Bordcomputer On-board computer S662A Radio BMW Business CD Radio BMW Business CD S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights S842A Kaltland-Ausführung Cold-climate version S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S888A Bordliteratur dänisch On-board vehicle literature Danish S896A Tagfahrlichtschaltung Daytime driving light switch S925A Versandschutzpaket Transport protection package S930A Berücksichtigung Preisabhängigkeit Endret August 25, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hadde du svart på pm, hadde du vært kvitt den for lengst (tipper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 (endret) Såå.. Jeg har jo som kjent en ganske velutviklet mekanisk sympati.. Gode gamle 520, makan til røykutvikling! Makan til artig opplevelse det var å få lov til å leke på asfalt i lovlige former, følte det gikk skikkelig bra, lar bilen få æren for det. 80mil på Lørdag, Tysklandstur 19.sept. For en god gammel sliter Endret August 27, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Tør ikke sånt jeg. Redd for dobbeltmasse svinghjul og clutch og diff og gud vet hva God tur nedover kontinentet! Kom nå "bare" til Danmark i år, men føltes godt å blåse gjennom partikkelfilter og annet utslippsrelatert dilldall, på paddeflate veier med 130 km/t- grense. "Litt" kultursjokk for en lite bereist nordmann å stå i kø på motorvei med fire felter i en retning, og fikk ikke så rent lite panikk når tankmåler´n gikk under kvart.. Gleden var derfor stor når køen løste seg opp noen mil utenfor København, og påfyll med diesel kostet 8,3kr/L. Du får si ifra om det blir pause i Østfold på veien sørover Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 27, 2015 Forfatter Share Skrevet August 27, 2015 Hoi! Danmark er jo supre saker! Vært opp til meg så hadde vi tatt noen dager i Danmark denne gangen og, men fruen er bestemt! Tør egentlig ikke sånt jeg heller, men ånden kom over meg, litt fordi jeg opplever massive mengder skitprat om BMW sånn i det daglige. Artig å vise lokale helter at BMW er BMW. Selv med liten motor. Jeg planlegger faktisk en stopp innom Østfold, skal levere 50kg bremseskiver til en Porschesjel utenfor Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Dette var tider.. Tenk hvor mye penger jeg hadde spart hvis jeg bare hadde beholdt denne. Jaja.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=299668&finnkode=63319403 Drømmer om denne nå, men den selges vel innen jeg rekker å finne saklig kjøper på E46.. Bare vås på alle hittil, sikkert hatt 30? henvendelser, men alt bare renner ut i intet da de enten har en Zafira de vil bytte i, evt ikke har kr og vil ha'n på avbetaling eller de som bare.. Forsvinner. Som i bermudatriangelet. Håper det går bra med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Var ikke det ca 30k for dyrt? Lykke til videre i salget av godbilen, før eller siden kommer det en som oss som ikke er så nøye med det kosmetiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Om jeg først skulle vurdert en 525d til 90k med over 200 på telleren ville jeg heller lagt inn 20-30k mer og fått meg en e60 i noenlunde like tilsvarende stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Den linkede E39 525d´en må jo sies å kunne være i meget god stand, utifra bildene å bedømme. Jeg har ikke sett en like representativ E60 til kun 20-30.000kr mer enn denne. De E60´ene som ligger ute til nogen lunde samme prisleie er som regel biler med feil og mangler, og ikke versjoner som er like "mint condition" som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Helt enig, Saltkjelen. Men jeg synes at 90k for en E39 er dyrt uansett. Ser ofte gode 530d til 60k med tilsvarende km-stand og utstyr. Den så veldig hel og pen ut, men klarer ikke å forsvare prisen helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Absolutt, jeg er ikke helt uenig. Uansett så må det kunne sies at det er rimelig mye god bil for pengene om man får prutet den ned en 10-20.000kr og tar like godt vare på den som nåværende eier ser ut til å ha gjort. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Ville heller hatt en strøken E39 fremfor en helt "average" E60. E39 er mye finere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå