Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 27. mai 2016 at 20.50, Svearamp skrev:

Du har ikke delenummer på den ramma tilfeldigvis?? ☺️

Klart det! Delenummeret for biler med 6,5" skjerm er 65509301373 og for de med 10,25" skjerm er nummeret 65509301374. :)

Skrevet

Takk 👍🏻 

vet om den passe på alle årsmodeller? Leste noe på F10.5post.com om at før 07/2013 så er det andre fester så ramma ikke passer?

Skrevet
22 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Dette var stilig, sånn kunne jeg også tenkt meg :) Det er slike små detaljer som gjør det store bildet

Definitivt. Løp og kjøp! :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Anbefaler deg å legge på 3m folie på disse listene, har samme å vurderer å ta dem bort da de er blitt vanvittig stygge av riper, spesielt på passasjersiden.. 🙄

Skrevet
47 minutter siden, Svearamp skrev:

Anbefaler deg å legge på 3m folie på disse listene, har samme å vurderer å ta dem bort da de er blitt vanvittig stygge av riper, spesielt på passasjersiden.. 🙄

Tusen takk for tipset 👍 Var det vanskelig å montere de ? Hvis det er slik at flere deksler må demonteres, så er det kanskje ikke verdt det, da det forårsaker knirking og ulyder etterhvert 

Skrevet

Egentlig greit å montere, bare å ta av deksel i siden, la ledning opp til lys under dashbordet da jeg ikke fant ledningene til dørlyset å ga opp å lete i alle de ledningene under dekslet, en vanvittig bunt med ledninger der 😳 Hatt mine i ca ett halvår å de tåler lite med tanke på merker.

Skrevet
17 minutter siden, Svearamp skrev:

Egentlig greit å montere, bare å ta av deksel i siden, la ledning opp til lys under dashbordet da jeg ikke fant ledningene til dørlyset å ga opp å lete i alle de ledningene under dekslet, en vanvittig bunt med ledninger der 😳 Hatt mine i ca ett halvår å de tåler lite med tanke på merker.

Skjønner, men du monterte kun foran ? Da skal jeg få på gjennomsiktig 3M folie på de 

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...