Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Fahad skrev:

Led lykter ja :) men tror ikke jeg skal lakkere noe, vanskelig å få det godkjent på EU kontroll tror jeg, men skal ha Lamin-X på lyktene 

dæven jeg er god :D haha xD
trur nok ikke det spiller noe rolle om alt inni er lakert sort? uten om refletorene selvfølgelig :P trur ikke det skal ha noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Hvor skaffet du disse? Gleder meg til hvordan resultatet blir! 

Bilen din er så sykt deilig :)

Har en kollega fra Østerrike som skaffet delene for meg fra Tyskland. Det er kun ringene som skal byttes, blir led ringer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Freakshow skrev:

dæven jeg er god :D haha xD
trur nok ikke det spiller noe rolle om alt inni er lakert sort? uten om refletorene selvfølgelig :P trur ikke det skal ha noe å si?

Er litt usikker på det. Alt er så vanskelig her i landet, men jeg skal få det undersøkt. Lamin-X er jo bare å ta av rett før EU kontroll 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fahad skrev:

Har en kollega fra Østerrike som skaffet delene for meg fra Tyskland. Det er kun ringene som skal byttes, blir led ringer 😀

Er ikke ringene i F10 LED fra før av? eller er det en annen utforming på ringene du vil ha? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Det blir sykt kult! De lyktene du skal plukke ringene av er de originale eller uoriginale?

De er uoriginale, men jeg regner med at de må tilpasses (har sikkert samme fester). Må av med fangeren for å få av frontlyktene, også må de demonteres og limes fast igjen. Det er en litt stor jobb, men det er heldigvis ikke jeg som skal ta meg av jobben 😀 Følger med TUV papirer også. Delene kommer fra et firma i Tyskland som kun driver med dette 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...