Freakshow Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 1 minutt siden, Fahad skrev: Led lykter ja men tror ikke jeg skal lakkere noe, vanskelig å få det godkjent på EU kontroll tror jeg, men skal ha Lamin-X på lyktene dæven jeg er god haha xD trur nok ikke det spiller noe rolle om alt inni er lakert sort? uten om refletorene selvfølgelig trur ikke det skal ha noe å si? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 6 minutter siden, BimmerFan! skrev: Hvor skaffet du disse? Gleder meg til hvordan resultatet blir! Bilen din er så sykt deilig Har en kollega fra Østerrike som skaffet delene for meg fra Tyskland. Det er kun ringene som skal byttes, blir led ringer 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 Nå, Freakshow skrev: dæven jeg er god haha xD trur nok ikke det spiller noe rolle om alt inni er lakert sort? uten om refletorene selvfølgelig trur ikke det skal ha noe å si? Er litt usikker på det. Alt er så vanskelig her i landet, men jeg skal få det undersøkt. Lamin-X er jo bare å ta av rett før EU kontroll Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 3 minutter siden, Fahad skrev: Har en kollega fra Østerrike som skaffet delene for meg fra Tyskland. Det er kun ringene som skal byttes, blir led ringer 😀 Er ikke ringene i F10 LED fra før av? eller er det en annen utforming på ringene du vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 2 minutter siden, BimmerFan! skrev: Er ikke ringene i F10 LED fra før av? eller er det en annen utforming på ringene du vil ha? Jo er led fra før av, men jeg ønsker meg lik utsende som på facelift'en. Vil bli seende ut slik Walkabout og Conquest reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 1 minutt siden, Fahad skrev: Jo er led fra før av, men jeg ønsker meg lik utsende som på facelift'en. Vil bli seende ut slik Det blir sykt kult! De lyktene du skal plukke ringene av er de originale eller uoriginale? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 1, 2016 Forfatter Share Skrevet August 1, 2016 (endret) 11 minutter siden, BimmerFan! skrev: Det blir sykt kult! De lyktene du skal plukke ringene av er de originale eller uoriginale? De er uoriginale, men jeg regner med at de må tilpasses (har sikkert samme fester). Må av med fangeren for å få av frontlyktene, også må de demonteres og limes fast igjen. Det er en litt stor jobb, men det er heldigvis ikke jeg som skal ta meg av jobben 😀 Følger med TUV papirer også. Delene kommer fra et firma i Tyskland som kun driver med dette Endret August 1, 2016 av Fahad BimmerFan! og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Blir tøft med de der! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 (endret) Hadde en liten fotoshoot med kompiser i helga. Legger ut noen bilder 😀 Endret August 9, 2016 av Fahad magneten, Haug, Ivrig86 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Tøft! Litt av en bilpark i vennegjengen din Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Kule bilder av kule biler Men hvorfor har ingen av de der tråd her inne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 3 minutter siden, Gorg skrev: Kule bilder av kule biler Men hvorfor har ingen av de der tråd her inne?? Har bedt dem lage men de legger ut bilder på instagram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 (endret) Endret August 9, 2016 av Fahad fupsaker, Ivrig86, codex og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Ganske sikker på jeg så deg i Oslo i dag med henger? Jeg kjørte Lexus GS300, lav og med SSR Vienna Kreis Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 Tonet frontlyktene i dag. Gikk for et annet merke som scandinano bruker. Lamin-X tint er vel noe mørkere Ivrig86, HenrikSolberg, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå