sveigis Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Det bildet av din front mot Audi front,så liker jeg din bedre.;) . Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 1 time siden, sveigis skrev: Det bildet av din front mot Audi front,så liker jeg din bedre.;) . Takk for det, Sveigis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Hva er navnet på den bagasjespoileren? Å hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 (endret) Fjernet skiltholderen foran Endret April 22, 2016 av Fahad Gorg, HenrikSolberg og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Mye bedre det ja Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Det ble veldig bra. Var det Auto skade som gjorde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 Nå, ahj skrev: Det ble veldig bra. Var det Auto skade som gjorde det? Auto skade ja De lakkerte fangeren foran og Performance leppen. Var litt uheldig forrige uke, fikk en liten jernplate slengt på fangeren foran av en bil som kjørte foran meg. Det holdt egentlig med spot repair, men de vet at jeg er veldig nøye med bilen, så de tok å lakkerte hele fangeren og leppen for en veldig hyggelig pris 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Nå, Fahad skrev: Auto skade ja De lakkerte fangeren foran og Performance leppen. Var litt uheldig forrige uke, fikk en liten jernplate slengt på fangeren foran av en bil som kjørte foran meg. Det holdt egentlig med spot repair, men de vet at jeg er veldig nøye med bilen, så de tok å lakkerte hele fangeren og leppen for en veldig hyggelig pris 👍 Det er bra det da. De er kjempe flinke. 😊👍 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 (endret) Solgte vinterfelgene mine for litt siden. Fikk lyst på noen andre med flere eiker eller fem eiket med doble eiker. Gikk tilslutt for GS split 20" med ulik bredde foran og bak, fikk disse til en MEGET hyggelig pris 😀 De ser veldig fine ut på en f10/11. Vurderer faktisk å lakkere dem i bronse men er litt usikker enda Endret April 28, 2016 av Fahad StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 GS Split er fine de! Kommer til å kle bilen veldig bra Hvilken type lakk snakker vi om da? Skal du gjøre som Walkabout eller skal du til lakkerer? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Jeg tenkte å dra til lakkerer. Får gjort jobben for 3000,- for alle fire men er veldig usikker enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Kjekt å få lakkert når de er helt nye, mye mindre arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 Fant dette bildet på instagram. Blir kanskje litt voldsomt med rød stripe, men jeg tenkte på blå 😀 Hva synes dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 8, 2016 Share Skrevet Mai 8, 2016 Kan ikke se poenget med å ha blå stripe der. Kunne vært tøft hvis man kjørte gjennomført stil med flere andre detaljer i en spesifikk farge - f.eks. deler av grill, felger, bremsecalippere, deler av diffuser, speilhus, etc. Men det er stort sett bare tøft på gjennomførte racingbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå