Gabz Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Ser helt fantastisk ut Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 håhåhå! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Herregud, dette her var helt fantastisk, Fahad. Utrolig smakfult! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2016 12 minutter siden, Saltkjelen skrev: Herregud, dette her var helt fantastisk, Fahad. Utrolig smakfult! Du må se den i virkeligheten, Lasse! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 Har lagt på et lag med Collinite 845 😀 fupsaker, bjorneoen, Werther og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Helt rått! Bare få lakkert bombrikka svart nå Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 7 minutter siden, ahj skrev: Bare få lakkert bombrikka svart nå Eller foliere? ahj og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 (endret) Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Skal få fikset det i morgen 👍 En annen ting som jeg også vurderer er å foliere den nederste delen på interiørlistene som er i krom i rødt Endret Juli 8, 2016 av Fahad ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 10, 2016 Share Skrevet Juli 10, 2016 Nå er det en stund siden jeg har vært på Bimmers pga av ferie og har ikke fulgt med. Men dette ble veldig nydelig uten tvil. Knallfint Fahad Fahad og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 On Sunday, July 10, 2016 at 11.45, sveigis skrev: Nå er det en stund siden jeg har vært på Bimmers pga av ferie og har ikke fulgt med. Men dette ble veldig nydelig uten tvil. Knallfint Fahad Tusen takk for det, Sveigis 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 hvordan er det med foilien og riper? i såfall kan dette poleres? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 44 minutter siden, Freakshow skrev: hvordan er det med foilien og riper? i såfall kan dette poleres? oO Fungerer egentlig på samme måte som vanlig lakk. Viktig å bruke surfex hd eller annen type avfetting som fjerner mest mulig skitt før man går over til berøringsvask men prickbort har jeg hørt at man må være litt forsiktig med. Det går helt fint å polere folien med vanlig DA maskin men håndpolering er det sikreste. Jeg prøver hvertfall å være veldig nøye med forvasken før jeg går over til svamp. Har også lagt merke til at det er mye enklere å rengjøre bilen nå med kun skum og høytrykk. Det kan kanskje ha noe med at møkka setter seg ekstra godt fast i porene på vanlig billak Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Blei sykt fin👍🏻 Lekker bil, får lyst på sedan når jeg ser din Fahad 🙂 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Har foliert den nederste delen som er i krom, hva syns dere? Skal jeg ta det på alle listene eller droppe det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 22 minutter siden, Fahad skrev: Har foliert den nederste delen som er i krom, hva syns dere? Skal jeg ta det på alle listene eller droppe det ? så faktisk ikke så gærnt ut Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå