ahj Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Turbo HF her inn har 535d eksos på sin F10. Men hvis jeg skulle byttet eksos ville jeg ha gjort som Walkabout har gjort på sin F11 Walkabout, Turbo-HF og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Walkabout sin eksos er rå, ja. Stemmer for den Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=793427 jeg kunne egentlig tenkt meg noe som dette. Ja Walkabout sin er helt rå men den kostet en del også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Jeg kunne egentlig tenkt meg noe som dette (linken ovenfor) Walkabout sin er helt rå men den kostet en del Endret Februar 23, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Fire runde stusser er mye finere enn firkantede på disse bilene, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Jeg kunne egentlig tenkt meg noe som dette (linken ovenfor) Walkabout sin er helt rå men den kostet en del Vil tro det å bygge om til 535d eksos på en 520d er like dyrt eller dyrere enn Supersprint eksosen som Walkabout har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Vil tro det å bygge om til 535d eksos på en 520d er like dyrt eller dyrere enn Supersprint eksosen som Walkabout har. Koster å være kar men bilen hans er helt sinnsyk rå Endret Februar 23, 2015 av Fahad HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Hyggelig med skryt her, takk for det Kom på tett oppunder 30 laken for mitt oppsett om jeg husker riktig. Jeg funderte på rimeligere løsninger, men tenkte at dersom jeg først skulle gjøre noe så kunne jeg like gjerne gå "all in" siden jeg planlegger å ha bilen i mange år. Ble litt ekstra dyrt siden jeg har Y-splitt under bilen også på grunn av det utsvingbare hengerfestet. Synes også 550-oppsett er pent (535 blir altfor spinkelt), men sannsynligvis rettferdiggjør det ikke kostnaden, da forskjellen ikke er så stor. Gå jo an å få på en litt mer spenstig diffuser heller og bare bytte eksosutløpet i noen som er hakket større og blanke? Akkurat eksosstusser synes jeg bør være blanke. Endret Februar 23, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Hyggelig med skryt her, takk for det Kom på tett oppunder 30 laken for mitt oppsett om jeg husker riktig. Jeg funderte på rimeligere løsninger, men tenkte at dersom jeg først skulle gjøre noe så kunne jeg like gjerne gå "all in" siden jeg planlegger å ha bilen i mange år. Ble litt ekstra dyrt siden jeg har Y-splitt under bilen også på grunn av det utsvingbare hengerfestet. Synes også 550-oppsett er pent (535 blir altfor spinkelt), men sannsynligvis rettferdiggjør det ikke kostnaden, da forskjellen ikke er så stor. Gå jo an å få på en litt mer spenstig diffuser heller og bare bytte eksosutløpet i noen som er hakket større og blanke? Akkurat eksosstusser synes jeg bør være blanke. Men går det ann å gå for 4 rør hvis jeg bare bytter eksosutløpet? Ang diffuser så synes jeg vorsteiner sin er jævlig kul men karbon kan jeg ikke tenke meg siden jeg ikke har noe annet i karbon på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Nei, da får du jo bare to rør. Hvis du ikke har hengerfeste er det dog lettere (og billigere) å få fire rør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Nei, da får du jo bare to rør. Hvis du ikke har hengerfeste er det dog lettere (og billigere) å få fire rør.Har ikke hengerfeste. Hmmm skal sjekke ut dette her. Er helt blond på disse greiene her aldri sagt meg inn i dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Fant denne men nå er den i carbon da, vet ikke hvordan det vil se ut når jeg ikke har noe annet i carbon på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Fant denne men nå er den i carbon da, vet ikke hvordan det vil se ut når jeg ikke har noe annet i carbon på bilen? Den der ser ut som M Performance diffuseren (som jeg har) kledd i karbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Den der ser ut som M Performance diffuseren (som jeg har) kledd i karbon. Ja jeg var faktisk innom tråden din etter å ha sett den her for å sammenligne med din, den så litt kjent ut har bladd igjennom tråden din en del ganger hehe Endret Februar 23, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 Fått på sommerhjula, hadde ikke mer tålmodighet Makky123, tobiasw, Vegard welle og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå