Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Skrevet Juli 3, 2016 On 9.5.2016 at 7.20, Ivrig86 skrev: Deilig,deilig.. Deilig!! 😁😁 agreed!
Mbjerke1 Skrevet September 7, 2016 Forfatter Skrevet September 7, 2016 Liten update, ikke skjedd så mye med bilen i det siste, mista litt interessen men polerte den å dro på streetmeet på elverum for litt siden, å tok med en pokal hjem 3.plass fineste bil av 113 utstilte ser også gamle felgene mine på e34n ved siden av HenrikSolberg, Ivrig86, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4
Mbjerke1 Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Skrevet Januar 31, 2017 Da har jeg kjøpt meg sånn nymoderne klysebil, dette blir vell bruksbilen fremover! Men coilovers er under bestilling å noen ålreite felger må jeg også få taki, så blir vell plutselig ubrukelig denne å 07' 535d msport med så å si alt utstyr wSax reagerte på dette 1
Mbjerke1 Skrevet Juni 15, 2018 Forfatter Skrevet Juni 15, 2018 Lenge siden sist her nå! skjedd mye å hatt endel biler i det siste.. pr dags dato har jeg 2 e39, 2 e38, 1 e34, 1 mb s124, 1 nissan 200sx og en 79’ opel kadett, så nok og gjøre om dagen Siste året har jeg fått litt interesse for 7-serie, altså E38! Jeg kom over en lilla 94’ 740i som en på jobb hadde, denne ville han selge til noen som drev med bmw å kunne få den på veien igjen, jeg fikk den kjempebillig grunnet girkasse i nød.. etter mye om og men så fant jeg ny hjerne til den på finn, kjøpte den og prøvde så var den i orden kommer nok egen tråd om denne da den skal bli helt 100% som den var tidligere slenger med bilder av bmwene jeg har nå, brune er som før bare fått endel nytt i understell samt nye coilovers og endelig godkjent med det den grønne e38n er en 728i som forøvrig er tilsalgs Mathiseen reagerte på dette 1
Mbjerke1 Skrevet Mars 30, 2021 Forfatter Skrevet Mars 30, 2021 Hei igjen, her har det ikke skjedd stort med bilen anna enn å bruke den, blir nye fangere i år og lakkering av diverse deler, fått gjennomgå litt av dårlige veier å mye senk😐 noen bilder fra forrige sesong! Bilen er på lagring frem til mai tambur4, Saltkjelen, mslello og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå