Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil fint påstå at jeg er over gjennomsnittet interessert i e36 karosseriet, samtidig som jeg er fult og helt "original-politi", sett bort fra felg og understell. 

Men, jeg ville da aldri ha betalt 17 000,- for et sett med Forged M Double Spoke... Er jo helt latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 1-serie 135I 2008

 

Dette tror jeg er den første 135i-en jeg har sett til salgs i norge registrert på norske skilt.

 

Noen som vet hvor mange som finnes her til lands? Kan ikke være så mange..

 

Tror forøvrig også han kommer til å slite med å selge den til den prisen.

 

Noen som tilfeldigvis husker hva denne lå til? Jeg mener på det var 530 eller der omkring, men husker ikke helt.

 

Prisen har ihvertfall gått ned med noen titalls tusen i uken siden det har jeg sett, virker som om han er litt desperat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat selv og tenkte på det samme tidligere idag awt, tror du har rett i at denne lå i overkant av 500 000,- i midten av Februar.

Syntes den ser altfor "rånete" ut med folien... I tillegg til en lite fin fargekombinasjon av grå, aluminum og lys beige skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra pris på den nå da, får dem ikke sånn spesielt mye billigere om man henter selv i tyskland, noe billigere kanskje men. Har jo LSD, div performance deler og slikt denne så.

 

Sikkert vannvittig morsom kjøremaskin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47089696&searchclickthrough=true

 

Ikke så verst prisa(står pris kan diskuteres også)? Coupe ligger jo generelt veldig høyt i pris og mye dyre deler på den her :P

 

Sikkert veldig morsom bil vertfall :)

 

Er masse som må gjøres med bilen, så prisen kunne vel ikke vært så mye høyere.

Trimming som må fjernes, rust i kanaler og skjermer, understell som må skiftes - det er MANGE timer skruing på den, i tillegg til en DEL tusen i deler før den er godkjent og kjørbar.

Det er nok ikke så veldig mange som har mulighet til å få bilen godkjent med trimming, og det gjør markedet særdeles snevert for en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...