Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk nesten litt lyst på E46 igjen der :D

Du steller jo meget pent med bilene dine, så da sier jeg kjør på :)

Vil tro den kommer til å holde seg godt i verdi hvis den blir tatt godt vare på og blir forholdt original. 

Hadde den hatt M-Sport hadde jeg kjøpt den :) (selvom jeg har en E46)

Endret av tobiasw
Skrevet

Hadde nok blitt godt senket og noen knæsj hjul. Men ingen M-optikk for min del. Men passet på hadde den nok blitt ja :)

Skrevet

Fikk nesten litt lyst på E46 igjen der :D

Så jo veldig strøken ut! Er selv i forhandlinger med en her inne om E46 (men touring da sedan blir for liten) igjen :D

46000 km er jo ingenting, kjøp den i dag!

Skrevet

Satt sammen en så fin bil, for så å bestille med chrome. [emoji17]

Enig med deg, men synes likevel denne fargen kledde chromelister bedre enn mange andre. Selv hadde jeg valgt shadowline :)

Skrevet (endret)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54813582&searchclickthrough=true

Håper en entusiast kjøper den og tar godt vare på den :)

Sånt må da være artig å kjøre?

Er så i beita på hvilken bil jeg skal kjøpe om dagen, har satt budsjettet til 200 - men da vil jeg ha nyest mulig bil (max ett par år) så jeg slipper å tenke på at ting ikke går på garanti. Eller gå for en billigere brukt en og heller fikse litt selv i ny og ned. Forslag? Vil ha bakhjul/4hjulstrekk og ikke noe halvdau motor. Så er ganske åpen for forslag :D

Edit:

Hva tror folk om denne? Hvordan er prisen, og hvordan er holdbarheten, mye feil?

http://www.finn.no/54786956

Endret av Gewinde
Skrevet

Av de to bilene ville jeg nok valgt E46 325i med så kort km. Har hatt preface E39 før (i 2 år) og det er den bilen jeg har hatt med minst feil :)

Skrevet

Av de to bilene ville jeg nok valgt E46 325i med så kort km. Har hatt preface E39 før (i 2 år) og det er den bilen jeg har hatt med minst feil :)

Greit å vite. Men i mine øyne er det fortsatt en bil som er over 10 år gammel til 100 000. Klarer ikke helt å svelge den altså.

Skrevet

Greit å vite. Men i mine øyne er det fortsatt en bil som er over 10 år gammel til 100 000. Klarer ikke helt å svelge den altså.

Du må sjekke priser rundt ;) Bilen er solgt. Ble solgt dagen den kom for salg :) Jeg hadde kjøpt den tvert, selvom jeg ikke har bruk for den. Rettogslett fordi den var grisebillig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...