Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk nesten litt lyst på E46 igjen der :D

 

Du steller jo meget pent med bilene dine, så da sier jeg kjør på :)

 

Vil tro den kommer til å holde seg godt i verdi hvis den blir tatt godt vare på og blir forholdt original. 

 

Hadde den hatt M-Sport hadde jeg kjøpt den :) (selvom jeg har en E46)

Endret av tobiasw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt sammen en så fin bil, for så å bestille med chrome. [emoji17]

 

Enig med deg, men synes likevel denne fargen kledde chromelister bedre enn mange andre. Selv hadde jeg valgt shadowline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54813582&searchclickthrough=true

Håper en entusiast kjøper den og tar godt vare på den :)

Sånt må da være artig å kjøre?

Er så i beita på hvilken bil jeg skal kjøpe om dagen, har satt budsjettet til 200 - men da vil jeg ha nyest mulig bil (max ett par år) så jeg slipper å tenke på at ting ikke går på garanti. Eller gå for en billigere brukt en og heller fikse litt selv i ny og ned. Forslag? Vil ha bakhjul/4hjulstrekk og ikke noe halvdau motor. Så er ganske åpen for forslag :D

Edit:

Hva tror folk om denne? Hvordan er prisen, og hvordan er holdbarheten, mye feil?

http://www.finn.no/54786956

Endret av Gewinde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de to bilene ville jeg nok valgt E46 325i med så kort km. Har hatt preface E39 før (i 2 år) og det er den bilen jeg har hatt med minst feil :)

Greit å vite. Men i mine øyne er det fortsatt en bil som er over 10 år gammel til 100 000. Klarer ikke helt å svelge den altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite. Men i mine øyne er det fortsatt en bil som er over 10 år gammel til 100 000. Klarer ikke helt å svelge den altså.

Du må sjekke priser rundt ;) Bilen er solgt. Ble solgt dagen den kom for salg :) Jeg hadde kjøpt den tvert, selvom jeg ikke har bruk for den. Rettogslett fordi den var grisebillig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...