Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedeligste eksteriør-"fargen" som finnes, kombinert med den kjedelige interiør-"fargen" som finnes. Jippi! Men så jo veldig hel og fin ut, ja.

Skrevet

Grått og grått er kanskje ikke superfancy, men jeg har grått interiør i svart bil og synes at det passer ganske godt. Kommer selvfølgelig an på bil og faktiske seter.

Skrevet

Grått og grått er kanskje ikke superfancy, men jeg har grått interiør i svart bil og synes at det passer ganske godt. Kommer selvfølgelig an på bil og faktiske seter.

grått og grått blir som sort og sort :P kjedelig! :D men derimot sølv bil med sort interiør og omvendt kan fort være bedre :)

eller eventuelt grå bil med sorte dørtrekk og sorte seter osv da blir det fort pent! ^^

Skrevet

Den så usedvanlig bra ut!

Jepp, den så velholdt ut, pluss at den har det jeg vil påstå er den fineste fargen man fikk på E34 :) Den skulle hatt skinn interiør syns jeg, men ellers en strøken bil!

Skrevet

Jepp, den så velholdt ut, pluss at den har det jeg vil påstå er den fineste fargen man fikk på E34 :) Den skulle hatt skinn interiør syns jeg, men ellers en strøken bil!

Det er bilen til naboen min. Fin bil som eg trur har blitt passa godt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...