Thomaz Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Ser på vinter bil nå fred? Ligger 5km fra meg dem der. Vksste ikke engang at det var vil salg der. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Ser på vinter bil nå fred?Ligger 5km fra meg dem der. Vksste ikke engang at det var vil salg der. Vinterbil? Hva skal jeg med det? har jo to biler fra før som funker utmerket på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Vinterbil? Hva skal jeg med det? har jo to biler fra før som funker utmerket på vinteren Siden du ser på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Siden du ser på sånt Ser på alt jeg, alt Skulle jeg hatt vinterbil så hadde jeg iallfall ikke sett på en sur gammel overprisa Audi 100, tenker vi heller snakker om E34 525IX jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 en sur hvesende 525IX på to tonn med delepriser som sender tankene mot steilende eseler i bologneseland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Ryddet vekk starten på en krangel her. Ikke vits å krangle om en bil ingen av dere skal kjøpe. Fredrik og Larsrangoy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 735ia http://m.finn.no/car/used/ad.html;jsessionid=B14F5A1553F3C1A5F488C8896136F4A1?finnkode=50571230&ov=m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aaasen Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Har e39 falt noe jævlig i pris de siste månedene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 på generell basis ja, så med mindre du har en facelift, i veldig god stand (såpass at den skiller seg ut), rett utstyr, å en sprek farge (imolarød foreksempel) å rett motor, så er ikkje e39 markedet så sterkt for tiden nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50631630&searchclickthrough=true Billig E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aaasen Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 på generell basis ja, så med mindre du har en facelift, i veldig god stand (såpass at den skiller seg ut), rett utstyr, å en sprek farge (imolarød foreksempel) å rett motor, så er ikkje e39 markedet så sterkt for tiden nei Aiai, liker ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50631630&searchclickthrough=true Billig E30 Ikke like lett å forstå alt som sto i annonseteksten. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan skrive bokmål... Andreas Osland og Bjanne reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Ikke like lett å forstå alt som sto i annonseteksten. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan skrive bokmål...Legger man godvilje til, klarer man å lese det. Mer irriterende å se og/å-feil og annet irriterende språkbruk her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Ikke like lett å forstå alt som sto i annonseteksten. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan skrive bokmål...Alle på hele kloden skulle gått over til Norsk. Med Norsk mener jeg Fredrikstad dialekt Legger man godvilje til, klarer man å lese det. Mer irriterende å se og/å-feil og annet irriterende språkbruk her inne... Ikke alle som er reser i Norsk. Så slikt vil det nok altid være på plasser der så mange folk skriver. Jeg er heller ikke så flink i Norsk. Men jeg klarer somregel å gjøre meg forstatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Alle på hele kloden skulle gått over til Norsk. Med Norsk mener jeg Fredrikstad dialekt Hadde ikke vikingene vært fulle hele tiden så hadde de kanskje kunne gjort noe nyttig når de overtok og raserte England, så kunne norsk om sider kanskje blitt ett verdens språk Kanskje jeg skulle begynnt å skrive på min Sørlandsdialekt, da hadde dere iallfall ikke skjønt en døyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå