Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Du kastet bort pengene dine på styling du og ødela bilene :P Ekstremt mye penere uten noen form for styling ;)

Min gamle som forøvrig ble solgt som dyreste 200sx på finn :)

Var ikke gjort mye med og var meget artig :) Stor IC, bensinpumpe, chip og 3" eksos :) Gikk like godt som 3.2 m3

Enig der , orginal som du har (hadde) på bilde der , med lakkert leppe og felger , så holder det mer en nok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil helst ha en rød orginal s14, skal ikkje ha riskoker stempel med div plastikkstyling :P eksos og felger er greitt, bør sjå ut som skulebollen viser til, meget pen! 

Å kjøpe en som er tunet i motor er like uaktuelt som å kjøpe saab. S14  er visstnok greitt holdbare som orginale? men folk skal jo skru opp ditt å datten som om de var utdannede tunere å da må jo dritten ryke en vakker dag , eller? ;) + skal vere bruksbil så da går den "greitt" nok orginalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går gamlebilen din i Ålesund, Skulebollen? Har ihvertfall spotta en helt lik et par ganger :P

Ble solgt til en i Sykkylven trur eg..

e39turbo: Bare med åpent filter stor IC og 3" eksos har folk benket 200sx til 240 hk :) Så er ikke mange kronene og få litt mer futt i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der , orginal som du har (hadde) på bilde der , med lakkert leppe og felger , så holder det mer en nok :)

Ja enig i at s14a er fin orginale også :) Men aldri hatt noe som er "orginalt" hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kastet bort pengene dine på styling du og ødela bilene :P Ekstremt mye penere uten noen form for styling ;)

Min gamle som forøvrig ble solgt som dyreste 200sx på finn :)

Var ikke gjort mye med og var meget artig :) Stor IC, bensinpumpe, chip og 3" eksos :) Gikk like godt som 3.2 m3

Dæven så fin den var!  Har alltid drømt om s14. Synd det ikke er så mange av den i Norge :/! Jeg har ihvertfall aldri sett en ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s14a er veldig uvanlig i Oslo ihvertfall. Har bodd her hele mitt liv, men har aldri sett en med hvite skilter... untill tonight! Så min aller første s14a. Blå farget, for en fantastisk bil :D Var på streetmeetet på ikea furuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51435943&searchclickthrough=true

Er det flere enn meg som syns at denne annonsen virker oversatt? Selger skriver ivertfall utrolig merkelig. Og den er langt ifra en av Norges peneste M5 E39er, den ser jo mildt sagt jævlig ut. Og hvis han faktisk har påkosta bilen lakk, hvorfor er ikke listene lakkert sånn at bilen ikke ser jalla ut? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51435943&searchclickthrough=true

Er det flere enn meg som syns at denne annonsen virker oversatt? Selger skriver ivertfall utrolig merkelig. Og den er langt ifra en av Norges peneste M5 E39er, den ser jo mildt sagt jævlig ut. Og hvis han faktisk har påkosta bilen lakk, hvorfor er ikke listene lakkert sånn at bilen ikke ser jalla ut? :P

Veldig rar annonse, ja. Selger har hatt den ute i evigheter nå. Blir ikke kvitt den av en eller annen merkelig grunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som synes 580 hk BMW høres gøy ut bør vurdere en prøvetur.

- JAAA :DDDD JEG SYNES AT 580HK OG BMW HØRES GØY UT! :D woho! Jeg må komme innom og å få tatt en prøvetur ASAP!  :drink:

Bilen bærer ikke preg av at den nå har gått litt over 300 km [...] Den er påkostet ca. 150 000 i lakk, service, nye skjermer, carbon styling, ESS tuning, schmiedmann exhaust siste 2 år!! Perm full av kvitteringer finnes.

- nesten 150hk utgifter i lakk, SERVICE osv når bilen bare har kjørt 300km? seems legit.

Jeg er ikke blakk men jeg har bare så vidt førerkort ennå... Kan ikke ha en bil som koser seg på veien i "dobbel-fartsgrense" så det er årsak til salg.

- Ehm..?

Bilen er nydelig å kjøre og nesten 600NM gjør at jeg ikke kan ha denne bilen lengre!

- AMEN TO THAT BRO!  8-[

Nylig kostet på 15 000 i service, olje, plugger mm

- Igjen: bilen har bare rullet 300 km, men har allerede byttet plugger allerede :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rar annonse, ja. Selger har hatt den ute i evigheter nå. Blir ikke kvitt den av en eller annen merkelig grunn :P

Å eieren før han der hadde maaaange annonser på den! Ikke særlig rart med tanke på på At den har gått 300tusen!!!! :P Forrige eier hadde også en E60 M5 med ess kit som hadde gått jævlig langt!! Lå Helt nedi på 400 eller 450tusen mener jeg. Men ja... Di listene er forferdelig!!!!! Men bare fått lakka di mattsvart hadde jo vært dumt... Er ikke mye som skal til for at den skal bli myyyye finere :P Men den km standen a... Neitakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...