Haug530D Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Prioriteringer kanskje? Mulig det, han kan jo også ha arvet noe cash, ett billån på 700 000,- med nedbetalingstid på 10 år koster rundt 8K i mnd, men det kan jo være han har en wealthy samboer også for alt jeg vet. Ellers så var det jo litt pussig at en Politimann kjører rundt i en bil hvor det nesten er umulig å ikke ligge over fartsgrensen, trust me jeg har selv testet P85 og det er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52095565 Toyota Yaris, gått over 300 000 og ALDRI vært på service e.l. Tenker at selger skal ha for å være erlig om ikke annet JÆVLIG dildo girspak i den bilen da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prixmyo Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 For den som bor i nærheten; Komplett interiør til BMW e90/91 gies bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Olav på sædpatruljen har jo en Ferrari også. Han driver med noe landbruk i tillegg til politi leste jeg i et intervju med han for ikke så lenge siden. For de interesserte: https://www.facebook.com/skarsem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Mulig det, han kan jo også ha arvet noe cash, ett billån på 700 000,- med nedbetalingstid på 10 år koster rundt 8K i mnd, men det kan jo være han har en wealthy samboer også for alt jeg vet. Ellers så var det jo litt pussig at en Politimann kjører rundt i en bil hvor det nesten er umulig å ikke ligge over fartsgrensen, trust me jeg har selv testet P85 og det er rått Man kan jo alltids si ifra at man er politi de gangene man blir stoppa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Men ferrari og tesla. Gjør det bedre enn folk flest på landbruk da:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Nissan Skyline som var en av favorittene mine for en del år siden.. 600K ? Er de virkelig verdt så mye? Er skilt på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Nissan Skyline som var en av favorittene mine for en del år siden.. 600K ? Er de virkelig verdt så mye? Er skilt på den.. Personlig hadde jeg aldri betalt 600 000,- for en høyrestyrt bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 For jo nesten en r35 til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Personlig hadde jeg aldri betalt 600 000,- for en høyrestyrt bil... Unntaket er jo når bilen aldri kom med venstreratt. Personlig hadde jeg lett betalt 600.000 for en slik bil. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Nissan Skyline som var en av favorittene mine for en del år siden.. 600K ? Er de virkelig verdt så mye? Er skilt på den.. Var vel bare svenske skilt, har ikke skilt nå, hvis jeg forstod det rett.Caps lock skriving... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Var vel bare svenske skilt, har ikke skilt nå, hvis jeg forstod det rett. Caps lock skriving... Skjønner ikke hvorfor folk bruker det i annonser, eller egentlig generelt. eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Ferdig skilta skylines gir selgerne tillatelse til å selge dem til valgfri pris... Shattered, Skulebollen og LoKi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Ferdig skilta skylines gir selgerne tillatelse til å selge dem til valgfri pris...mulig mulig.. Men synst bare det hørtes mye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Såg nå at det stod godkjent med store bokstaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå