Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier ikke at det nødvendigvis er det. Men litt skeptisk har jeg blitt etterhvert :)

Noen som kjenner til den bilen ?

Skrevet

Den ble neppe solgt i fjor. Heftelsene på bilen står på samme eier. Jeg fikk ingen god magefølelse da jeg kontaktet de ang. den iallfall. Men jeg kan såklart ta feil :)

Skrevet (endret)
Såg den på Facebook og :-P savner full kjørecomputer, men han finner vel fort ut om han må ned. Kan jo være heldig ;-) jeg har ikke peiling på hva cab ligger på i pris

Jeg hadde kjøpt ombygd m3 om jeg skulle opp i slike priser.

Endret av eriksen76
Skrevet

Såg den på Facebook og :-P savner full kjørecomputer, men han finner vel fort ut om han må ned. Kan jo være heldig ;-) jeg har ikke peiling på hva cab ligger på i pris

Jeg hadde kjøpt ombygd m3 om jeg skulle opp i slike priser.

Enig. Og på toppen av det hele er den utstyrt med en rekkefirer som har gått jorda rundt snart seks ganger. Tilsvarende biler uten replicafelger, m-techfangere og vaderseter går for rundt 20-30 laks :lol:

Skrevet

Den er så absolutt verd prisforlangende, men dessverre så tror jeg markedet er sterkt uenig i dette... Herlig klassiker iallfall, E28 fortjerner å bli ansett som en verdifull klassiker på lik linje med E30 spør du meg :)

Skrevet

Bedre å kjøpe bruks E28 og bruke de hver dag hele året (slik jeg gjorde) til 1/3 av prisen. Problemet med strøkne klassikere er jo at ender opp med å fortsatt bli lite brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...