Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte den hos Pettersen for ca 3 år siden ca for 325.000 med ca 120k km på tellaren. Einaste eg gjor med den, var å montere "CSL" flip på bakluko og splittere forran. Han som kjøpte bilen etter meg monterte di bbs lm kopi felgene og justerbar(?) senkesett. Videre veit eg ikkje ka som er blitt gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal være ganske hardspekket E46-fanatiker om du bruker 220.000 på en i dag, spør du meg. Da kjøper man heller en fin E90 eller E60, som du veldig fint får for de samme pengene. Eventuelt M3/M5.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig motor og litt lite utstyr, kanskje? Når du først skal ha 316, så er det nok ikke så vanskelig å finne en som er billigere :)

Sant det.. :) tenkte det kunne vært ett godt kjøp siden km. Standen er så lav så hadde håpet jeg kunne hatt den en stund uten å tape særlig med penger når den selges.. Men jeg har virkelig ikke peiling :(

Hva tenker du om 318Den jeg linka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var bedre, synes jeg! M-sport utvendig er jo et stort pluss. Fint interiør, grei kilometerstand på den òg. Men mangler jo litt utstyr på den også. Stoler ikke helt på ustyrslisten i annonsen, da det for eksempel står at den har multifunksjonsratt, noe den ikke har. (Tips til dette er å ta de siste 7 tegnene i chassisnummeret og sjekke opp på en VIN-decoder)

 

Er nok også en del mer futt i en 318 diesel enn en 316 bensin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var bedre, synes jeg! M-sport utvendig er jo et stort pluss. Fint interiør, grei kilometerstand på den òg. Men mangler jo litt utstyr på den også. Stoler ikke helt på ustyrslisten i annonsen, da det for eksempel står at den har multifunksjonsratt, noe den ikke har. (Tips til dette er å ta de siste 7 tegnene i chassisnummeret og sjekke opp på en VIN-decoder)

 

Er nok også en del mer futt i en 318 diesel enn en 316 bensin :)

Kan innrømme jeg har litt mer lyst på denne ja :) Allikevel er jeg mer skeptisk av en eller annen grunn...

Ser man det... Hadde ikke lagt merke til at det var ett så kjipt ratt på den! Takk for tipset forresten :)

I fare for å være masete her, hva tenker du prismessig? La oss si jeg kjøper den for ~110. Kjører den kanskje til 140.000-150.000 km før jeg blir lei (om jeg blir det), hva kan jeg forvente å få for den? Det ligger jo skrekkelig mange 318 ute om dagene til priser helt nede i 70-80.000kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masete, nei, er jo dette forum er til ;) Vil tro den vil holde seg litt over 100k i så fall. Men jeg aner ikke. De 318D'ene som ligger ute til 70-80.000 har fort gått oppimot 300.000 kilometer og begynner å bli slitne, så er nok mange som punger ut 100-110 lapper for en som er gått mindre og i bedre stand :)

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...