Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Enig med AWT. Men hvis man er en av de villige, så kan man kjøpe et nytt interiør og selge det man har.

Til den prisen, så var ikke bilen noe dårlig. Sørg for at bilen har komplett historikk og at den er i god teknisk stand og at karosseriet er i god stand =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ser at det er eldgammel navigasjon, men det er sikkert riktig.

Jeg synes ikke at man må kjøpe bil med garanti, men det er jo tryggere. Uansett har du jo reklamasjonsrett, som kan hjelpe deg.

Synes disse bilene er ganske kule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIsse har samme navigasjonsystem som e46, e39, e38 osv. (som ikke er mindre enn tyve år gammelt(!)), så det er riktig det.

Støtfangeren er byttet til M-fanger, så det kan være en idé å sjekke opp i hva grunnen til byttet er. I mine øyne er denne riktignok mye penere enn standardfangeren, så det kan være en tidligere eier har byttet den av samme grunn.

Så lenge bilen virker hel og pen ut hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om garantien, med mindre det er en grunn til at de ønsker å selge den uten. Om alt hadde vært 100% burde det jo ikke vært noe problem å solgt den med garanti heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sikla først på denne, men så dukket den titan grå opp på finn.

Og den hadde noen detaljer som jeg likte bedre, blandt annet

M-fanger (ble byttet til pga grevling påkjørsel)

Aero sidekjørt (byttet og lakkert sammtidig som M-fanger)

Hel sorte stoler.

Har gått 14000km mindre.

4 mnd yngre.

I tillegg fikk jeg hvite at det er montert H&R coilover sett, justerbare stabstag og oppgraderte skiver/klosser foran.

Ikke minst så står bilen kun 7 km fra der jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bil til 335k uten garanti og tilstandsrapport, ikke noe problem det. Om man har litt peiling såklart.

Men det er jo fint å ha en rapport da.

Den siste synes jeg ihvertfall ser tøffere det ut, uten at det har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...