Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Litt lenger bak i tråden detta. Men STYR UNNA. Jeg sitter med en bil som har vært hos forsikrings selskap to ganger uten at selger ga beskjed om dette.

Evig optimist eller er det noe jeg ikke vet om denne bilen ?

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=62513812&ov=m

Allerede nevnt litt lenger opp! Og uten den jævla mobilversjonen av finn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er diskutert opp og ned på merceforumet den merca der... At prisene er høye i Tyskland er fordi de bilene er STRØKNE med ALT utstyr og der ALT er OEM fra fabrikk... I norge er den bilen der verdt maks 50 60k... 

Men det er jo lov å drømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lenger bak i tråden detta. Men STYR UNNA. Jeg sitter med en bil som har vært hos forsikrings selskap to ganger uten at selger ga beskjed om dette.

Evig optimist eller er det noe jeg ikke vet om denne bilen ?

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=62513812&ov=m

Haha, takk for beskjed! Hadde tenkt å se på en E87 der på torsdag men tror nok det utgår... Noen som har noen gode tips for å finne ut om bilen har vært skadet? Vet at det er lurt å se etter tydelig fargeforskjell etter lakkering og at alle gliper mellom de forskjellige panelene ser greie ut, utover dette er jeg blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3serien.. gjort alt arbeid på verksted men likevel ruster den og sprekker opp? Enda godt den ikke er senket.. :P

"Verdt å nevne at alt som er gjort med bilen er gjort på verksted så dette er gjort skikkelig."

Verkstedet: hva skulle vi gjøre sa du?

Daniel: tenkte sånn fancy panser, bredda hjulbuer, uoriginale luftehull i skjermene og hvertfall fire eksospotter.

Verkstedet: jaha, jaha, hvilken bil skulle det på?

Daniel: er en E36, 318i

Verkstedet: du vet du kan selge den bilen og kjøpe en 320/323/325 for de penga det koster?

Daniel: MEN JEG VIL FOR FAEN HA 4 POTTER OG TING KLISTRET PÅ PANSERET!

Verkstedet: den er grei, jeg skjønner, bare kom innom du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk for beskjed! Hadde tenkt å se på en E87 der på torsdag men tror nok det utgår... Noen som har noen gode tips for å finne ut om bilen har vært skadet? Vet at det er lurt å se etter tydelig fargeforskjell etter lakkering og at alle gliper mellom de forskjellige panelene ser greie ut, utover dette er jeg blank.

Du kan ringe vegvesen for eksempel å spør om eierliste på bilen. Står det navn på forsikringselskap så burde det begynne å ringe bjeller..

Dem er også kjent for å skifte karosserier ofte med veldig dårlig resultat. Se etter lakkforskjeller, manglende utstyr på fangere osv. For eksempel spylerdyser hvis bilen har xenon. Sjekk sømmer på skjermer, dører og slike ting.

Det hender at man kan ringe forsikring å spørre om skadenummer på saken. Jeg ringte alle tidligere eiere før jeg ringte forsikring for å bekrefte at bilen var skadet.

Men jeg hadde bare droppet det hele, jeg kommer aldri til og anbefale bilkjøp der. (Samt noen andre aktører i området.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde var til salgs for ca 4år siden, med betydelig lavere km og prisen var lavere. Uansett facelift e38 er så jævelig vakkert! Imolarød er nydelig..Virker som det er stor mangel på facelift e38 om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...