Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. Bra det ikke bare er jeg som humra litt av den :beer:  Ser den er fjerna nå derimot, har vel blitt rapportert.

 

Den ligger ute fortsatt, bare at "M5" biten ikke ligger der. Dæven for en bil, han har jo ødelagt hele vogna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har ikke råd til noe mer for tiden.. Men skal reise og se på en 520iA (hadde egentlig avtalt med meg selv å ikke ha det igjen, men) da den virka godt holdt og grei. Så kan jeg heller ha den til jeg har råd til noe litt bedre senere. Og når jeg får meg skikkelig jobb så begynner jeg å spare til E60 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke råd til noe mer for tiden.. Men skal reise og se på en 520iA (hadde egentlig avtalt med meg selv å ikke ha det igjen, men) da den virka godt holdt og grei. Så kan jeg heller ha den til jeg har råd til noe litt bedre senere. Og når jeg får meg skikkelig jobb så begynner jeg å spare til E60 :)

God plan! Mye prutingsmonn på e39. Alle jeg så på før jeg kjøpte min var det rabatter på 5-10k om jeg ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God plan! Mye prutingsmonn på e39. Alle jeg så på før jeg kjøpte min var det rabatter på 5-10k om jeg ville.

Varierer mye på akkurat det. Noen står BOM fast på prisen sin, mens andre var villige til å gå ned 8-10k før jeg engang har sett bilen :lol: Denne har jeg ikke gitt noe bud på enda, siden den var greit priset og jeg ville se den først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...