Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Haha :P trur det skulle stått "Dette er ikke noe garasjeprosjekt" menmen.. Syns den var ganske nice jeg da :)

Det eneste jeg stussa litt på var 480 hk, da jeg prata med ESS sist var på den maskina med ESS Kit 411 hk max.. De har visst 480 hk.

Om det er kun skryte tall eller faktisk sant så er det faktisk skadelig for motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P trur det skulle stått "Dette er ikke noe garasjeprosjekt" menmen.. Syns den var ganske nice jeg da :)

Det eneste jeg stussa litt på var 480 hk, da jeg prata med ESS sist var på den maskina med ESS Kit 411 hk max.. De har visst 480 hk.

Om det er kun skryte tall eller faktisk sant så er det faktisk skadelig for motoren.

Skulle til å spørre om noen kjente til denne.. Trodde jeg var eneste i norge med e38 kompressor, hehe.. Min skal ha ca. 400 hk i motor, har prata me ESS flere ganger om dette, og ja, kitta de leverer til disse motorene, skal levere 411 hk ish. Men skadelig? Har da hørt om dem som har henta ut betydelig mer enn 400 hk fra M60 motora ihvertfall, på original innmat, og kjørt driftsikkert..Dog med turbo da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på en sånn idag faktisk, så litt tøff ut, men ikke helt alternativ til bil om vintern tror jeg, fyren satt i full kjøre dress og hjelm.

Jeg kunne gjerne tenkt meg å sett en kilde på at den ikke er original, da det er veldig dumt å komme med slikt om dette ikke er tilfelle.

Da er vi to, for den bilen lå ute for snart 3 år siden da jeg kjøpte gamle E39en, da lå den ute til 399.000,- kr, er ganske sikker på at denne bilen er dønn original. Eneste måten og finne ut på det er jo å fiske fram skiltnr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...