Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

mnaai.. men har du erfaring hvor mye det ville kommi på a? hadde den bare vært farget Bayside Blue og venstrestyrt kunne jeg nesten vurdert det B)

Skal du ha venstrestyrt må den bygges om, og da er det enda mindre sjans for å få den på skilter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er begrenset marked for folk som vil ha sommerbil midt på vinteren. Det er nok svært få som vil ha en bil som sikkert sluker 2L per mil som bruksbil. Kjører du den ute i saltet på vinteren så har den rustet vekk i løpet av et par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha venstrestyrt må den bygges om, og da er det enda mindre sjans for å få den på skilter :)

mnæææ

Tror du misforstod, hadde den bare vært v.styrt i utgangspunktet så hadde det vært en anna sak. Også syns jeg Skyline skal ha Bayside Blue fargen. Den der bilen hadde 0/2 av kriteriene så da er jeg ikke interessert. 

Endret av AlexZandero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi markedet for eldre 7-serie er så si ikke eksisterende, alle skal ha E30. Spør du meg så ville jeg mye heller hatt en mint condition E32 740I til 70 000 kr i stede for en mint condition E30 325I til 120 000,-....

Fantastisk flott bil forøvrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mnæææ

Tror du misforstod, hadde den bare vært v.styrt i utgangspunktet så hadde det vært en anna sak. Også syns jeg Skyline skal ha Bayside Blue fargen. Den der bilen hadde 0/2 av kriteriene så da er jeg ikke interessert. 

Jojo.. Hadde alle de kule japanske bilene jeg liker vært tilgjengelig som venstrestyrt så er det ikke sikkert jeg hadde vært så mye BMW person som jeg er nå.

Det er nok fordi markedet for eldre 7-serie er så si ikke eksisterende, alle skal ha E30. Spør du meg så ville jeg mye heller hatt en mint condition E32 740I til 70 000 kr i stede for en mint condition E30 325I til 120 000,-....

Fantastisk flott bil forøvrig :)

Jeg er for det meste kun i markedet for 5 og 7 serie :P Kunne vurdert en E36 som vinterbil, men ellers er jeg for det meste kun 5 og 7 serie.

Jeg ville gjerne hatt den E32'en der, men 70k er mye penger, og dessuten så er det vel kanskje litt "feil" å hoppe rett på en strøken 740ia når jeg er såpass ung/ny bak rattet :P For ikke å snakke om hvor dyr forsikring det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott bil forøvrig :)[/quote

Hadde lett kjøpt den e32n, skulle jeg hatt en kosebil nå. Men det er feil tid på året å selge sånne biler. Men den ser strøken ut og er fint priset. De går ofte for mer i utlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i utlandet ser det virkelig ut som eldre 7-serier blir mer verdsatt, har selv lagt merke til dette i henholdsvis Sverige og Tyskland. E23 745i går for gode summer og E32 750i begynner også å legge seg høyt. Jeg hadde iallfall tatt en E32 750i over hvilken som helst E30 any day :) Misforstå meg rett, jeg synes E30 er en fantastisk BMW klassiker...men ikke til de prisene mange forlanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...