Shattered Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 skjønner ikke at folk syns det er pent det ser jo helt jævlig ut!!! >.<Noen liker å ha skiltet feil, andre liker oransje blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Noen liker å ha skiltet feil, andre liker oransje blinkers haha viste egentlig den kom! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Kunne godt hatt denne som vinterbil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=69508580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Kunne godt hatt denne som vinterbil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=69508580 "Går bra siden det er stor motor." Haha, jeg har visst stor motor i bilen min jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 "Går bra siden det er stor motor." Haha, jeg har visst stor motor i bilen min jeg også! Jeg også! Men problemet er bare at jeg har stor bil også [emoji38] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=69561273 Sedan 525TDS med manuell er det ikke så ofte jeg ser på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 GABZ!!!!!1111 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Han har sikkert fått mail og er på vei dit allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Hahaha, har sett den. Alt for lite utstyr for min smak dessverre! e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Hahaha, har sett den. Alt for lite utstyr for min smak dessverre! utstyr kan ettermonteres! bare ta en prat med remy så hjelper han deg nok gledelig! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Vet jo det, men venter heller på en som føles riktig Om det er en ting jeg er flink til så er det å kjappe meg for å kjøpe ny bil, bli lei, også selge igjen etter kort tid.. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 ser den! Også ville du vel allerhelst ha facelift også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Yes, sikter på 520D siden jeg skal bruke 40-45 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Kommer du til å kjøpe ny når den rette kommer på finn selv om du ikke har solgt nåværende E39 Gabz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 (endret) Nei, må selge først. Har spart opp ca 11-13k nå, også skal jeg nok selge BBS'ene for 5500-6000 etterhvert. Også litt fotoutstyr jeg skal selge osv. Så får jeg neste lønning om 3 uker i tillegg. Så hvis jeg får solgt bilen nå så er jeg i mål Derfor jeg ikke har satt meg skikkelig inn i noe biljakt enda, vil ha pengene klare før jeg gidder å begeistre meg for noe jeg ikke har råd til enda. Men poster nok ny finn-annonse snart, så går den kanskje litt kjappere nå som den er godt under 30k. Tror nåværende annonse har falt langt bak i systemet. Endret Januar 12, 2016 av Gabz HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå