Poppy Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Er det obd2 på disse? Etter hva jeg ser fra et kjapt google søk så er det obd 2 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Okok, fikk tak i en kompis som har, så får ta meg med han en tur og se om vi finner ut av det Jeg som skulle vente en stund med nybil...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Noen som er ute etter GROM 3 serie ? HAHA ! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44521308 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Noen som er ute etter GROM 3 serie ? HAHA ! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44521308 Fjærn bakfangeren og spoileren, hiv på coilovers, spacere og noen shpa felger så er man i mål fin farge sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Fjærn bakfangeren og spoileren, hiv på coilovers, spacere og noen shpa felger så er man i mål fin farge sent from my microwave using tapatalk Den bakfangeren er det værste jeg har sett !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Baklyktene må også gå! Ser ut som den er lakkert i et skur, med spray og tørrlakkert klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Så veldig orginal og strøken ut http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44448912 Var å så på denne i dag. Interiøret er trukket om i Tyskland en gang mellom 1993-1996, men så helt originalt ut. Er ettermonterte høyttalere i bakdørene, med skruhull etter noe diskanter på trelistene. Dermed mistet jeg litt interessen, hadde håpet på sjelden individual bil. Positive er at det er en voksen eier siden 1996, ingen synlig rust og alle servicer fulgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Pen bil, syns personlig at blått og rødt interiør er grisetøft, syns det er dumt at e39 ikkje har heltrukket rødt eller blått m5 interiør... Eksempelvis slik e36 har, rødt vader interiør er drømmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Pen bil, syns personlig at blått og rødt interiør er grisetøft, syns det er dumt at e39 ikkje har heltrukket rødt eller blått m5 interiør... Eksempelvis slik e36 har, rødt vader interiør er drømmen... RS Heggem har heilblått skinnint. i sin e39m5:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Er ettermonterte høyttalere i bakdørene, med skruhull etter noe diskanter på trelistene. Dermed mistet jeg litt interessen, hadde håpet på sjelden individual bil. Positive er at det er en voksen eier siden 1996, ingen synlig rust og alle servicer fulgt. Å jasså ja, da mistet jeg enda mer interessen. Særlig når det ikke er en Individual en gang.... Men nydelig bil likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 RS Heggem har heilblått skinnint. i sin e39m5:) Stemmer det!, hadde helt glømt det, men koster vel gjerne skjorta å få tak i noke sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Å jasså ja, da mistet jeg enda mer interessen. Særlig når det ikke er en Individual en gang.... Men nydelig bil likevel Bilen ble en del mindre interessant, den hadde stoff-alcantara listet i utstyrslisten. Men er en ute etter pen 3.8 touring så er det ingen upris det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Bilen ble mindre interessant!? Ingen av dere hadde planer om å kjøpe den allikevel... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Bilen ble mindre interessant!? Ingen av dere hadde planer om å kjøpe den allikevel... Man behøver ikke å være en potensiel kjøper for å synes en bil er interessant! Du sitter kanskje på Finn.no og kikker på bil bare når du skal handle du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Nå kjøper/selger jeg ganske mange fler biler enn deg og da mister...Så ja...snoker på finn når jeg skal handle ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå