Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

 

Var å så på denne i dag. Interiøret er trukket om i Tyskland en gang mellom 1993-1996, men så helt originalt ut. Er ettermonterte høyttalere i bakdørene, med skruhull etter noe diskanter på trelistene. Dermed mistet jeg litt interessen, hadde håpet på sjelden individual bil. Positive er at det er en voksen eier siden 1996, ingen synlig rust og alle servicer fulgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, syns personlig at blått og rødt interiør er grisetøft, syns det er dumt at e39 ikkje har heltrukket rødt eller blått m5 interiør... Eksempelvis slik e36 har, rødt vader interiør er drømmen... :P

RS Heggem har heilblått skinnint. i sin e39m5:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ettermonterte høyttalere i bakdørene, med skruhull etter noe diskanter på trelistene. Dermed mistet jeg litt interessen, hadde håpet på sjelden individual bil. Positive er at det er en voksen eier siden 1996, ingen synlig rust og alle servicer fulgt.

Å jasså ja, da mistet jeg enda mer interessen. Særlig når det ikke er en Individual en gang....

Men nydelig bil likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jasså ja, da mistet jeg enda mer interessen. Særlig når det ikke er en Individual en gang....

Men nydelig bil likevel :D

 

Bilen ble en del mindre interessant, den hadde stoff-alcantara listet i utstyrslisten. Men er en ute etter pen 3.8 touring så er det ingen upris det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble mindre interessant!?

 

Ingen av dere hadde planer om å kjøpe den allikevel...

Man behøver ikke å være en potensiel kjøper for å synes en bil er interessant! Du sitter kanskje på Finn.no og kikker på bil bare når du skal handle du?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...