Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hei ! Ny her på forumet ,ønsker råd vdr kjøp av bil. Samboeren min har begynt på uio og vi trenger en driftssikker bil som er god å kjøre da det ukentlig blir å pendle kristiansand Oslo. Vi har et budsjett på maks 100000 .Drivstoffutgifter er selvfølgelig viktig men ikke avgjørende. Vi har lyst på en 3 serie med en kmstand ikke over 200000km og ikke eldre en 2005 ,vil selfølgelig ha en bil med så lave verkstedutgifter som mulig,service tar jeg selv.Hvem motor er mest skuddsikker , hvordan er automatkassene til bmw osv

Mvh André 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/1/2016 at 7:01 PM, Marius2002 said:

@E.C. har gode forslag, 1-serie er faktisk veldig morsom å kjøre. Absolutt mye moro pengene. Klart den er noe mindre, men du klarer deg fint med en slik. Se på @awt sin 1-serie som han nå har lagt ut for salg, kjempefin! Altså skal det ikke mye ekstra til for å få en 1-serie tøff, selv om JEG synes den er fin helt original også.

IMG_0609_zpsmbdwoipx.jpg

Edit: Den var visst solgt, men likevel viser den mulighetene for 1-serien!

Slenger meg på der! 1-serie med litt motor er rått på svingete vei. De har fantastiske kjøreegenskaper til den typen bil å være! Skulle gjerne hatt en igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2 September 2016 at 17.17, DanielStance skrev:

E39 525i pleier fortsatt å ligge høyere, så at den var billig skulle bare mangle med de feilene den har. Har jo ABS føler som må byttes også.

Forstod du ikke andre linjen?

Forstod akkurat hva du mente, kun veldig uenig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, andre1 skrev:

Hei ! Ny her på forumet ,ønsker råd vdr kjøp av bil. Samboeren min har begynt på uio og vi trenger en driftssikker bil som er god å kjøre da det ukentlig blir å pendle kristiansand Oslo. Vi har et budsjett på maks 100000 .Drivstoffutgifter er selvfølgelig viktig men ikke avgjørende. Vi har lyst på en 3 serie med en kmstand ikke over 200000km og ikke eldre en 2005 ,vil selfølgelig ha en bil med så lave verkstedutgifter som mulig,service tar jeg selv.Hvem motor er mest skuddsikker , hvordan er automatkassene til bmw osv

Mvh André 

Det ble modellskifte i 2005 på 3-serien, så her kan du enten kjøpe den "gamle" (e46) og ha ganske mye å velge mellom, eller den nyere e90 der det blir vanskeligere å finne en brukbar til under 100K. Jeg tror jeg hadde forsøkt å finne en nyest mulig e90/e91, aller helst med facelift (dette er mulig om du følger litt med, og har lite krav).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77893183 

Tanker om denne? Har vært på utkikk etter en E46 en stund nå, og syns denne er grådig fin. Litt dumt at den har gått over 200k, men har hørt at det ikke er noe særlig problem med de litt større motorene. 

Ser at vedkommende har lagt bilen ut for salg her inne på forumet i februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minim skrev:

Slenger meg på der! 1-serie med litt motor er rått på svingete vei. De har fantastiske kjøreegenskaper til den typen bil å være! Skulle gjerne hatt en igjen :)

Må si meg enig her. Har ikke prøvd så mye E81/87 før, annet enn 116i or sånt, men har kjørt en F20 120D og selv om det ikke er det største motoralternativet så syns jeg den virker veldig morro å kjøre :) Lå veldig godt på veien og var greit med kraft i den. Så det er veldig morro biler når de har litt større motor. Synd de blir litt for liten/trang for min del.

1 time siden, Peak skrev:

Forstod akkurat hva du mente, kun veldig uenig med deg.

Jaha.. Fikk et helt annet inntrykk av innlegget ditt...

24 minutter siden, klovnious skrev:

Tøffe de :) Veldig fin farge på den der også! Er vel bare to 550i ute til salgs nå. Denne med SMG og en annen med automat.

12 minutter siden, klovnious skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77893183 

Tanker om denne? Har vært på utkikk etter en E46 en stund nå, og syns denne er grådig fin. Litt dumt at den har gått over 200k, men har hørt at det ikke er noe særlig problem med de litt større motorene. 

Ser at vedkommende har lagt bilen ut for salg her inne på forumet i februar...

Syns den var veldig tøff, men prisen syns jeg kanskje var litt i overkant, i hvertfall når den har gått 220k.
Greit nok at det er riktig motor og girkasse, gjerne i riktig karosseri også, men syns fortsatt det blir litt mye for en E46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...