Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

jeg solgte tahoen jeg hadde for 1,5 år siden , som var 98 modell , km 265 000 , nedregget fra Lett lastebil til personbil, den gikk jeg 90 000 for :)

Ja man kan tjene gode penger på dette faktisk :) For 90 000 så får du en halvgrei 2000-2001 modell Tahoe C1, men setter du inn bakseter og regger ned så kan du forlange iallfall 149 000 kr (avhenger selvsagt av bilens tekniske stand såklart). Hiver du ut det super støgge dobble passasjersete forran også og setter inn midtkonsollen samt en tredje seterad så kan man iallfall ta 169 000 kr og oppover :)

Veldig populære disse bilene så fort de kan kjøres på Klasse B med hvite skilt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår generasjon (oss under 40, beklager til dere gamlingene!) har ingen fordeler med C1 lengre, siden vi ikke fikk det sammen med klasse B.

For gamlekara var det noe annet - muttern kan kjøre lastebil opptil 7500 kg, mens jeg bare kan kjøre personbil. Ingenting er som regelendringer..

 

Jeg kan garantere at det er billigere å kjøpe en C1 og regge den ned, enn det er å ta C1-lappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ett BMW forum.....?

Du og noen andre her har jo prestert og totalt lage et par sider om bilen Chevvy Tahoe og hvor mange seter det er mulig å få plass i den.

La den debatten ligge på et BMW forum, evt. så har du PM løsningen, dette bør jo du vite etter å ha vært medlem en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hva som er galt i å dele informasjon selv om det ikke nødvendigvis er om BMW, sytinga og klagingen deres er iallfall lite konstruktivt om det er det som dere er ute etter. I en tråd som dette så vil det bli små diskusjoner om bilene som det linkes til her, slik har det vært her hele tiden i denne tråden og jeg ser ingen annen løsning enn at dere bare må finne dere i det....

På ett nettforum så er det så greit at man bare kan klikke videre hvis man ser noe men ikke er enig i eller liker, mer off topic blir det jo når dere på toppen av diskusjonen skal klage og syte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd som egentlig ble åpnet i protest mot "Finn kupp tråden", da det ikke var lov å diskutere noen ting der. Men kanskje greit å ta en lang diskusjon rundt førerkort i en egen tråd? Uansett, dette er vel mye bil for pengene? ser veldig strøken ut, selv om det har rullet noen km. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45081848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der har ligget ute en stund til samme pris, merkelig nok ikke solgt?

Er prisen noe høy i forhold til km. stand?

 

Bilen har en ekstremt flott fargekobinasjon, simpelthen elsker det skinn interiøret. :)

 

 

 

Klart man kan ha en liten diskusjon Fredrik 90, det står det jo til og med i den første posten her inne.

Men, grensen går jo ett sted, samt hva diskujonen handler om er jo et annet poeng.

Uanset... Nå legger jeg denne død, hvis ikke gjør jeg det samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge 3 serien :   Mulig dere syns det er dyrt, men de ligger jo høyt i pris når jeg ser andre som skal ha mer pluss godt lengre, men min er strøken da : ) 

 

 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45455643&editAd=true

 

 

UTEN gjeld og heftelser så går ned da ;)

 

En jeg kjenner solgt nylig prakteksemplar av en 2003 320dat M-Sport 150 000km med så og si alt utstyr, el seter, takluke, 16/9 navi, harman kardon, nylig byttet turbo og diverse med verkstedregning på 26 000kr.

Den var veldig strøken, med komplett servicehefte.litt steinsprut osv utvendig men veldig bra mtp alder. Alltid stått i garasje.

 

Han fikk 108 000kr

 

Mulig han solgte sin alt for billig, jeg vet ikke hva de bilene ligger på for tiden men han var hvertfall fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner solgt nylig prakteksemplar av en 2003 320dat M-Sport 150 000km med så og si alt utstyr, el seter, takluke, 16/9 navi, harman kardon, nylig byttet turbo og diverse med verkstedregning på 26 000kr.

Den var veldig strøken, med komplett servicehefte.litt steinsprut osv utvendig men veldig bra mtp alder. Alltid stått i garasje.

 

Han fikk 108 000kr

 

Mulig han solgte sin alt for billig, jeg vet ikke hva de bilene ligger på for tiden men han var hvertfall fornøyd :)

 

 

Ser noen ligger til 70k andre til 150 nesten så prøver å ser. Med tanke på at jeg ikke har gjeld på den så haster det ikke men har kjøpt meg en vinterbil jeg skal ha i vinter også kjøpe 5 serie tenker jeg når snøen går :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...