wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Helt råååå lyd med strake rør as! Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Her er det noen som selger 2 stk pikk på finn.no http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45110578 e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Her er det noen som selger 2 stk pikk på finn.no http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45110578 HAHA jeg lo godt ! *pikk free og to med pikk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Er ikke alltid så lett med dette språket, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Synes ikke det var så hysterisk morsomt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Da er det definetivt verdt å kommentere... noekult, Skulebollen, Peak og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Synes ikke det var så hysterisk morsomt jeg... Det er vel ingen som har ment at dette er hysterisk morsomt heller? Men jeg synes alltid det er gøy med slike språkproblemer, å da synes jeg også det er verdt å dele. Da kan det hende at flere enn meg trekker på smilebåndet, å det er vel bra? Eller? e30_joakim, hsd, -Erik- og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Hm.. kanskje jeg skal slå til? Hadde ikke vært dumt med pikkfrie dekk altså! Tare Jansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Hm.. kanskje jeg skal slå til? Hadde ikke vært dumt med pikkfrie dekk altså! har du dekk fylt med pikk fra før av da? Diiesel og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Nei heldigvis ikke men av de 6 dekkene som var der så frister det iallefall ikke med pikkdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 I frykt for hva en faktisk hadde fått vil jeg vel anbefale å handle dekk fra noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Mulig det ikke bør opp i denne tråden, men jeg bare måtte nevne det. Dett er vanvittig mange 3 serier på finn som er byttet motorer på, og som kalles M, eller Alpina, og det ene med det andre, Men selvfølgelig ikke godkjent i vognkortet. Sikkert flotte biler, men litt risikosport imo. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Det er en kjent sak det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Dette er billig for en 120i. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45647138 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Jeg har lyst på 1serie cab faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå