Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Daniel. skrev:

Hehe, må flire litt av disse annonsene. Først er det en kar som gambler vilt og legger ut touringen sin på finn for 400 høvdinger, så plutselig renner det på med to til som tydeligvis tenker at "Vil man være med må man henge seg på!!" :lol:

Kom over førstnevnte for to år siden. Hyggelig eier som så vidt jeg kunne tolke var Alfa Romeo-entusiast.

 

IMG_1274.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Werther skrev:

Hehe, må flire litt av disse annonsene. Først er det en kar som gambler vilt og legger ut touringen sin på finn for 400 høvdinger, så plutselig renner det på med to til som tydeligvis tenker at "Vil man være med må man henge seg på!!" :lol:

Kom over førstnevnte for to år siden. Hyggelig eier som så vidt jeg kunne tolke var Alfa Romeo-entusiast.

Hehe ja, tatt helt av nå :P

Hadde en liten mistanke om at det var den samme som du spottet for en stund siden, ja :P Flott bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hva tenker dere om E39? Jeg ser etter et bra og originalt eksemplar, og de er pokker ta meg vanskelig å finne. Har fulgt prisene på E39 i 20 år, så er klar over at denne er noe dyr (1998 528ia):

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118626364

Positivt er at den har ekstremt lite rust og bra med utstyr. Negativt er en del parkeringsbulker, merker og riper som har gått gjennom lakken på ene forskjerm. Den har mye positivt ved seg, men fortsatt langt fra strøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Werther skrev:

Forresten, hva tenker dere om E39? Jeg ser etter et bra og originalt eksemplar, og de er pokker ta meg vanskelig å finne. Har fulgt prisene på E39 i 20 år, så er klar over at denne er noe dyr (1998 528ia):

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118626364

Positivt er at den har ekstremt lite rust og bra med utstyr. Negativt er en del parkeringsbulker, merker og riper som har gått gjennom lakken på ene forskjerm. Den har mye positivt ved seg, men fortsatt langt fra strøken.

Var jo en utrolig kjip fargekombinasjon? Høyre bakdør er veldig bulkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tok en nærmere titt på bilen da den sto parkert utenfor et NAF-senter. Personlig synes jeg generelt grå er en kjedelig farge, men likevel har jeg sansen for Arktissilber på E34 og E39. Det var et par små bulker på høyre kanal og passasjerdør, og en litt større skade på forskjerm som ikke er i annonse. Det er bare det at det er så få originale, rustfrie E39 med litt motor til salgs, så jeg sliter med å bestemme meg. Tenker at 30k ferdig EU-godkjent er en fornuftig pris, men vet ikke om selger er helt med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Werther skrev:

Ja, jeg tok en nærmere titt på bilen da den sto parkert utenfor et NAF-senter. Personlig synes jeg generelt grå er en kjedelig farge, men likevel har jeg sansen for Arktissilber på E34 og E39. Det var et par små bulker på høyre kanal og passasjerdør, og en litt større skade på forskjerm som ikke er i annonse. Det er bare det at det er så få originale, rustfrie E39 med litt motor til salgs, så jeg sliter med å bestemme meg. Tenker at 30k ferdig EU-godkjent er en fornuftig pris, men vet ikke om selger er helt med der.

Ser ut som den er Titansilber, men godt mulig jeg tar feil :P

Er Touring, men her er jo en 525i manuell som ser ut til å være i god stand.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=120511739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daniel. skrev:

Ser ut som den er Titansilber, men godt mulig jeg tar feil :P

Er Touring, men her er jo en 525i manuell som ser ut til å være i god stand.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=120511739

Jeg ser faktisk spesifikt etter E39 sedan med M52. Kanskje jeg er sær, men mitt inntrykk er at touring generelt lider av flere problemer, er mindre elegante og ofte er misligholdt av eierne sine. Stoler heller ikke helt på M54 når det kommer til oljeforbruk etc.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Werther skrev:

Hehe, må flire litt av disse annonsene. Først er det en kar som gambler vilt og legger ut touringen sin på finn for 400 høvdinger, så plutselig renner det på med to til som tydeligvis tenker at "Vil man være med må man henge seg på!!" :lol:

Kom over førstnevnte for to år siden. Hyggelig eier som så vidt jeg kunne tolke var Alfa Romeo-entusiast.

 

IMG_1274.JPG

Hvis det er der prisene ligger, kunne jeg sagt, " betal for en, få to" 😁😁😁

 

20180516_080529.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid det er så mye som skal til for at prisene på bruktmarkedet, i det minste hva de forlanger og ikke hva de selger for, skyter i været. Jeg har hatt et halvt øye på MX5 prisene, da spesielt NA og litt NB.. Det er helt latterlig hvor mye NA har gått opp siste tiden, og det blir bare verre for hver uke som går. Ser også ut til at 200sx både s13 og s14 er på vei oppover igjen i rekordfart. Tviler sterkt på at noen får det de vil ha for disse overprisa bilene sine, men snøballeffekten ved at noen først legger ut høyt priset er absolutt reell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 400 000 for en E34 M5 Touring? Greit nok at det er sjeldent med Touring (ikke i Norge hvor 40% av alle M5 Touringene havnet). Men det er jo sedan som er greia, er det ikke?

Jeg tror nok ikke de skal regne med å få så mye for bilene, men det er jo lov å prøve 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...