Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Så på V70'r og di var det ikke rust på. Kjøpte en 2002 modell å den er rustfri. !

Sent from space using Tapatalk -

 

Vis vi skal begynne og sammenligne biler som er lagd i 2002 opp mot rust eller ikke, så tror jeg de fleste biler ligger rimelig likt. Min forrige 2001 E39 hadde ikke noe rust i det heletatt tross elendig eierhold av forrige eier, og hadde kun noen rustflekker da jeg solgte den. Det kommer helt an på hvem som tar vare og hvordan det blir gjort når det kommer til det. Mange Volvoer kan også være rustfrie som er enda eldre, men de er ALLE sveisa. Var og så på en 940 turbo som vinterbil, der var begge kanaler rustfrie pga de var sveisa, men det så helt jævlig ut forde, så ikke gå rundt å si at BMW er værst på rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja BMW ruster mye, Mercedes også, og Volvo, Toyota, Suzuki, Ford, Opel, Nissan, Saab, Mitubishi, Renault, Peugeot, VW, Skoda og ja..Audi selvsagt. ALLE biler ruster, noen ruster mer enn andre men BMW er ikke en av disse...

om du har det minste greie på bil og slutter å vere så ekstremt opphengt i bmw, kan du innrømme at e36 tidlige e39 og forsåvidt e34 også ( ikke så gale) .. på lik linje med andre tyskere fra 90 talleet ruster. Volvo 850 og v70 ruster generelt sett veldig mye.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har det minste greie på bil og slutter å vere så ekstremt opphengt i bmw, kan du innrømme at e36 tidlige e39 og forsåvidt e34 også ( ikke så gale) .. på lik linje med andre tyskere fra 90 talleet ruster. Volvo 850 og v70 ruster generelt sett veldig mye.

Greie på bil vil jeg si jeg har og jeg skjønte tidlig at alle biler ruster, noen verre enn andre og sånn er de bare. Behøver jeg å gjenta meg selv....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=45876125&ref=stream&trel=ad

Lykke til med å stikke av fra onkel blå i denne Skittles-grønne R8en :P

 

Audi´en er vitterlig grønn på bildene, men det står at den er Santorini blå. Det er en skikkelig fin farge... :)

 

http://blog.at-rejse-er-at-leve.dk/wp-content/uploads/2013/03/Santorini-%C3%98en-Gr%C3%A6kenland.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW e36 og tidlig e39 ruster mer enn normalt.

Ja gjør de nå egentlig det, synes ikke disse to ruster mer enn E34 eller E46. Se på MB W210, Ford Scorpio og Opel Omega fra samme periode og de ruster like mye... Det er selvsagt mindre akseptabelt at BMW som ett dyrere merke ruster mye men de skiller seg ikke ut i forhold til andre. Hvis du ikke sitter på dokumentasjon som motbeviser dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

W210 ruster mest. Omega ruster også jevlig. Så generelt tyske biler fra 90 tall.. Jeg mener og tro at di måtte kjøpe stål fra østtyskland, for og få igang industrien igjen. Var vertfall slik med MB. Der ruster c, e og s klassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...