Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fasiten iallefall. Men jeg anmeldte XF for et par uker siden i Motor. Hadde den på lån i en uke, en hvit variant på veldig fine 19' tommere. Og jeg låner nye biler hver uke, men XF'en får mye positiv oppmerksomhet. Ikke så mange av de, i motsetning til inportfavorittene A6 og F11, så folk kom og pratet. Og man føler seg jævlig kul i den. Det er ikke helt på tysk standard på alt, og arven fra Ford kan oppspores, men bilen har helt klart sjel. Det mangler på mange nyere biler nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fasiten iallefall. Men jeg anmeldte XF for et par uker siden i Motor. Hadde den på lån i en uke, en hvit variant på veldig fine 19' tommere. Og jeg låner nye biler hver uke, men XF'en får mye positiv oppmerksomhet. Ikke så mange av de, i motsetning til inportfavorittene A6 og F11, så folk kom og pratet. Og man føler seg jævlig kul i den. Det er ikke helt på tysk standard på alt, og arven fra Ford kan oppspores, men bilen har helt klart sjel. Det mangler på mange nyere biler nå.

Leste den artikkelen. Var på premiere av nye Range Roveren på Motorpol, og må si disse inderne har gjort noe riktig, fantastisk bil. Du er vel ikke helt objektiv når du tester Jaguarer du kanskje da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg etterstreber å være enda mer kritisk mot bilmerker jeg liker og forventer mye av. Hvos ikke jeg tester med åpent sinn må jeg bytte jobb. persoblige preferanser teller ikke, ellers må jeg bytte jobb. Det sagt så forventet jeg å hate XF Sportbraken. Jaguar har hatt så mye Ford detaljer de siste årene at jeg ikke ventet stort særlig lenger. Det har vært mye prat og litt skuff. Jeg har derimot vurdert en F10 523 et par ganger for mye.

MEN. Jaguaren jeg har eier jeg av nostalgiske grunner. Fattern hadde en da jeg var liten. Den bilen, en 81 Serie 3 XJ6, var jo svært underlegen datidens E23 og E32. Og Mercedes i alle kategorier fra 80-tallet. Jeg elsker å kjøre den, men den føles jo teknisk sett 10 år eldre enn de 32 årene den er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å sette spørsmålstegn ved journalistikken din ;) Må si motorbilaget til Finansavisen er meget bra, fattern pleier alltid å ta det med fra jobben :P

På ingen måte indignert, men som medlem av et BMW-forum er det greit å presisere hvor jeg står. Er så kjedelig å lese subjektiv journalistikk. Iallefall når det gjøres uten humor og selvironi:) hyggelig at folk liker Motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...