Gå til innhold

Tzunami's e39 528iat *Solgt denne også*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, ble visst det :) fikk en god pris på denne, så da ble det sånn :P

Tror jeg skal holde interiøret slik det er faktisk, prøve å ikke påkoste den "unødig" ting og tang :)

Du greier aldri å etterkomme påstanden om "påkost av unødig ting og tang", så du kan like gjerne handle først som sist. Du får et sort dashbord for er par hundrelapper og noen svarte lufteriller for et par-tre hundre kroner pluss frakt hos Koed. Vinyllakk kjøper du hos Billakkspesialisten i Oslo for å ta øvre del av dørtrekkene, for under to hundrelapper. Total påkost blir dermed langt under tusenlappen, og det er billig for en "extreme makover". :)

30882264065_large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nok en E39 :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for det ;)

Blir nok bra denne :)

Håper da det ;) godt utgangspunkt iallefall :)

Gratulerer med flott bil, blir spennende å se hvordan denne blir i dine hender :)

Takk for det mister! blir vel bil av denne tilslutt også :P

Gratulere med enda en E39, ser jo ut som et veldig bra utgangspunkt! Personlig synes jeg interiøret ditt oser luksus (når du får vaska det, vel å merke) så jeg støtter deg i å beholde det som det er :)

Kjipt med jobben, får håpe du finner noe annet. 

Takktakk, ja det er et godt utgangspunkt, så tror jeg kommer til å trives i denne ;) Blir nok å beholde dashbord og dørpaneler slik de er i dag, blir ikke prioritert å bytte/farge/lakke, også liker jeg sånn det ser ut :)

Regner med denne blir ombygget kraftig iløpet av vintern...? :P

Haha :P hvorfor tror alle det? :P Ingen tror på meg når jeg sier den skal beholdes omtrent som den er :P

Du greier aldri å etterkomme påstanden om "påkost av unødig ting og tang", så du kan like gjerne handle først som sist. Du får et sort dashbord for er par hundrelapper og noen svarte lufteriller for et par-tre hundre kroner pluss frakt hos Koed. Vinyllakk kjøper du hos Billakkspesialisten i Oslo for å ta øvre del av dørtrekkene, for under to hundrelapper. Total påkost blir dermed langt under tusenlappen, og det er billig for en "extreme makover". :)

30882264065_large.jpg

Takk for tipset, men liker sånn den er nå, så blir nok å beholde interiøret slik ;) orker heller ikke å begynne med dashbordbytte :P

Grattis med ny gammel bil! :)

Takk for det! :) stiller seg som #4 i rekken av e39 visst :P Har hatt opptil 7 BMW´r oppigjennom, og fler skal det bli! :)

Fikk adapter fra rca-video til tv-modulen tilsendt av awt her om dagen, stor takk til deg! :) så da blir det ryggekamera på bilen snart ;) kamera-skiltlys er bestilt på ebay ;)

også bestilt meg GROM audio-boks, så jeg får bluetooth i bilen. Blir godt å høre på egen musikk, og ikke bare radio! :)

Så over til nivåreguleringen, har ikke fått lastet inn bildene fra kameraet enda, men la merke til noe i dag da jeg satt meg inn i bilen.

Hadde ene beinet på bakken utenfor, og kjente plutselig at bilen begynte å heve seg bak, er da spesielt venstre side bak som sliter litt.

Kompressoren jobbet, men når den stoppet og var på topp kjente jeg at bilen sank ned igjen.

Lurer på om det kan være en lekkasje eller at sperreventilen til tanken kan være defekt e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott 5'er :) Følger med!

Har du link til den GROM-dingsen? Og var Bluetooth dongle inkludert? Hadde vært greit med en pakkepris. På de jeg så på, på ebay, virket det som om BT (dongle) måtte kjøpes seperat :P

Blir ikke ny 2-din med det første, pga økonomi. Likte også at denne kan spille FLAC og styres fra rattet. 

Edit: Svar gjerne på PM, om du ikke vil ta opp plass her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ;) Denne var det jeg kjøpte: http://www.ebay.com/itm/121152996618?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Fra selger: performancemp3 på ebay :)

Liker originaliteten med spilleren jeg har nå, evt å bytte til 16:9-skjermen etterhvert, så da er GROM-boksen genial! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemer med nivåregulering kan være noe så enkelt som sensorer bak som tuller, men sjekk reservehjulsbrunnen for vann.. kan være en fordel å skru opp skruene til kompressoren og kjenne om isoleringen i boksen er våt eller fuktig.

kan få mange rare problemer når denne elektronikken blir våt.

forøvrig god bruksbil dette her:) følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemer med nivåregulering kan være noe så enkelt som sensorer bak som tuller, men sjekk reservehjulsbrunnen for vann.. kan være en fordel å skru opp skruene til kompressoren og kjenne om isoleringen i boksen er våt eller fuktig.

kan få mange rare problemer når denne elektronikken blir våt.

forøvrig god bruksbil dette her:) følger med!

Skal sjekke opp mer rundt kompressoren ja :) 

Veldig fornøyd med bilen, så blir en god bruksbil dette her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Det som fulgte med i godteposen var også ganske fint:)

Jo takk du ;) er ikke dumt med godteposen nei :D får vel ta litt mer bilder og komme med litt info når jeg får ting ordentlig opp og gå ;)

Synes jeg har hørt deg si at det aldri ble E39 igjen jeg :P kommenterer bare for å følge med.

Hehe :P kan hende, men til denne prisen klarte jeg ikke å dy meg :P

Noen som klarer å se hva dette er da? :D

post-51426-0-80139200-1410081429_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en god pris mtp motor, utstyr osv..

Grunnen til at jeg ikke hadde planer om å ha e39 igjen er fordi jeg har hatt 3 stk allerede, og hadde planer om å prøve meg på noe nytt :) 

Men jeg endte opp med denne alikevel, så får jeg heller vente litt med å begi meg ut på en annen bmw chassikode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...