StigJ Skrevet Juli 17, 2015 Skrevet Juli 17, 2015 (endret) Da har Stian gitt meg ansvaret/lov til å poste noen av bildene jeg tok i går Skummel farge å ta bilde av den der. Vi var litt seint ute i går så ikke helt optimalt. Vi får ta en ny shoot etter du har fått polert opp bilen Stian Endret Juli 17, 2015 av StigJ danskiii, Julianv, HenrikSolberg og 3 andre reagerte på dette 6
Hauerik Skrevet Juli 17, 2015 Skrevet Juli 17, 2015 Trodde felgene skulle kræsje, men det blei faktisk veldig bra! Om jeg skal omlakkere noengang.........
sv90 Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Skrevet Juli 17, 2015 Hvor har du fått tak i hjulene? Bra bilde StigJ! hjulene har jeg hentet hjem selv, jeg fikk siste settet før de gikk ut av produksjon
sv90 Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Skrevet Juli 17, 2015 Også må jeg få gi en stor takk til Stig som tok seg tid i går til å ta bilder av min bil! Utrolig bra gjort StigJ reagerte på dette 1
Walkabout Skrevet Juli 17, 2015 Skrevet Juli 17, 2015 Flott bil dette! Har du vurdert å få lakkert opp plasten i frontfangeren også i sort blank? Tror det hadde gjort seg Litt småtterier som sort N-merke og blinklyspærer uten oransje gjenskinn hadde vært fine detaljer. Fin farge og ryddig eksos! Hadde vært morsomt å få sett fargen i virkeligheten en gang.
Gabz Skrevet Juli 17, 2015 Skrevet Juli 17, 2015 Så en X1 i denne fargen i sola i går, utrolig nydelig i virkeligheten!
awt Skrevet Juli 17, 2015 Skrevet Juli 17, 2015 Spørs om ikke den var Valencia Orange, Sakhir er kun tilgjengelig på M-biler. Her ser du forskjellen. Walkabout reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Juli 17, 2015 Skrevet Juli 17, 2015 Ah, var kanskje den, ja. Begynte å lure på om noen andre hadde hellakkert en X1.. Fine farger begge to!
sv90 Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Skrevet Juli 17, 2015 Flott bil dette! Har du vurdert å få lakkert opp plasten i frontfangeren også i sort blank? Tror det hadde gjort seg Litt småtterier som sort N-merke og blinklyspærer uten oransje gjenskinn hadde vært fine detaljer. Fin farge og ryddig eksos! Hadde vært morsomt å få sett fargen i virkeligheten en gang. ja tenkte på det men lakkeren var redd det skulle falle lett av igjen på de delene så ble droppet, kjører ganske så mye med bilen så må være pent men lett og holde og bruke åsså men ja skiltet må gjøres noe med og blinklys plommene takk for fine ord ja skal ikke se vekk fra at jeg kansje dukker opp på noen treff vartfall neste sessong! Spørs om ikke den var Valencia Orange, Sakhir er kun tilgjengelig på M-biler. Her ser du forskjellen. stemmer dette ja Ah, var kanskje den, ja. Begynte å lure på om noen andre hadde hellakkert en X1.. Fine farger begge to! ja er ikke noe å si på noen av de, kanskje bare mer rød den som er på min bil
sv90 Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Skrevet Juli 17, 2015 ja da har jeg fått litt dekor til bakruten i dag også skal klistre den på i dag eller i morgen tidlig slik at jeg kan få tatt noen bilder av bilen inne i bil butikken her jeg jobber
Clevion Skrevet Juli 18, 2015 Skrevet Juli 18, 2015 Når jeg ser bilen din får jeg sykt lyst til å bytte ut E60en
Robin94 Skrevet Juli 18, 2015 Skrevet Juli 18, 2015 Du har ikke sort taktrekk da(?) Gjør seg godt på interiør biten det Utrolig tøff bilen din har blitt nå!! Leker tanken på å kansje lakkere e36'n i samme farge x)
sv90 Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Skrevet Juli 18, 2015 Takk for skryt Nei ikke sort taktrekk da dette ikke er en msport bil Har lyst på svart tak men er så masse annet som skal kjøpes før det Driver og leiter etter interiør og litt sånn for øyeblikket Har fått noen flere bilder av Stig nå kanskje han kan ligge ut noen flere? Har også tatt litt bilder sammen med en kompis sin r8 i dag Skal få lagt ut over helgen
sv90 Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Skrevet Juli 18, 2015 Ligger med litt random bilder fra dagen Tok et bilde med dekoren danskiii og Robin94 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå