Ivrig86 Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Husk å ikke bruk avfetting på leppa da "etser" sprayfolien kanskje thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 7 timer siden, RF91 skrev: Da kom seg meget må vel være forsiktig med høytrykket også er jeg redd, forhåpentligvis med tiden så blir det ekte lakk på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 2 timer siden, Ivrig86 skrev: Husk å ikke bruk avfetting på leppa da "etser" sprayfolien kanskje 2 timer siden, thomaleo skrev: må vel være forsiktig med høytrykket også er jeg redd, forhåpentligvis med tiden så blir det ekte lakk på denne er denne sprayfolien så skjør? plaistidippen på listene rundt vinduene mine henger enda! brukt prickbort, sterk surfex jævelskapen slipper ikke thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 Nå, Freakshow skrev: er denne sprayfolien så skjør? plaistidippen på listene rundt vinduene mine henger enda! brukt prickbort, sterk surfex jævelskapen slipper ikke aner ikke om denne er veldig skjør eller ei, kjøpte den som GS hadde, får håpe den holder Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 2 timer siden, thomaleo skrev: aner ikke om denne er veldig skjør eller ei, kjøpte den som GS hadde, får håpe den holder Jeg vet iallefall plastidip ikke tåler stort, mens foliatech tåler veldig mye av felgrens og avfetting men høytrykk går fint på begge deler thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 (endret) da var årets polering unnagjort! fikk også handlet 2 deksler til telefonen fra ebay:) også over til poleringa begynte slik, måtte kjøre den i regnet i dag etter noen runder med avfetting så ble det skumkanon! ble håndvask etter dette, før det ble raskclaying til slutt begynte sjefen selv med poleringa, mens jeg tok felger, eksos, ruterens, motorshine og interiørshine felgkantene såg ikke ut overhodet, så her ble det gått over med en metallpolish før de ble vokset etter polish ble det slik: voks påført! og ett ferdig resultat ble det en dekkfornyer her ferdigbilder av interiør, setene fikk ingen rens i denne omgang motorrommet ble da slik, ja jeg vet om den ene feilen på bildet voksing! ble bruks swisswax insignis også kommer det en hel brøte med ferdigbilder! noen bilder polishsjefen selv tok! også noen siste utebilder! alt i alt veldig fornøyd med resultatet! Endret Mai 14, 2016 av thomaleo Marius2002, BMWforalle, bimmerR og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Vakkert!! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 (endret) Knallbra! En kjempejobb med kjempefint resultat. Jeg har OZ Mito felger. Hva brukte du til å polere felgkantene? Mine felger er greie nok, men jeg synes du har fått skikkelig fin glans i dine felgkanter. Endret Mai 15, 2016 av BMWforalle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Riktig så flott e36 som ser ut som får godt stell. Men må spørre om en ting, hvilket kamera har du som gir dato og klokke stempel på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 (endret) 1 time siden, BMWforalle skrev: Knallbra! En kjempejobb med kjempefint resultat. Jeg har OZ Mito felger. Hva brukte du til å polere felgkantene? Mine felger er greie nok, men jeg synes du har fått skikkelig fin glans i dine felgkanter. jeg brukte nøyaktig denne:http://bilnerden.no/auto-finesse-mercury-metal-polish for pussing med polishen brukte jeg en gammel microfiber, dette resulterte i at kluten ble KULLSVART etter pussingen, pga korrosjon av aluminiumen. Og avsluttet med denne voksenhttp://bilnerden.no/collinite-liquid-insulator-wax-845 påført med en liten påføringspute kunne mest trolig blitt enda bedre, om jeg tok tiden bedre til hjelp 1 time siden, E.H.D skrev: Riktig så flott e36 som ser ut som får godt stell. Men må spørre om en ting, hvilket kamera har du som gir dato og klokke stempel på bildene? kameraet mitt er Nikon D3100, men de fleste kameraer har muligheten til å "stemple" bildene med dato og klokkeslett, må inni menyene ofte, måtte dette på mitt også. Endret Mai 15, 2016 av thomaleo BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2016 Share Skrevet Mai 17, 2016 Flott resultat på flott bil thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Nyyydelig arbeid som alltid! I clap my hands! Det ble tusen ganger bedre med sort leppe istedet for carbon! Angående den gule filmen så syns jeg ikke det er stygt, er faktisk litt pent, men som bimmeR sier så hører det vel ikke hjemme på en M3 egentlig, men det faller på hva eieren syns, ikke oss thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 On 25.5.2016 at 2.43, Nyheim skrev: Nyyydelig arbeid som alltid! I clap my hands! Det ble tusen ganger bedre med sort leppe istedet for carbon! Angående den gule filmen så syns jeg ikke det er stygt, er faktisk litt pent, men som bimmeR sier så hører det vel ikke hjemme på en M3 egentlig, men det faller på hva eieren syns, ikke oss Gul lyktefilm blir nok ikke hatt på igjen, da det er ulovlig, tok det av i forgårs pga eukontroll på onsdag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 photshotupdate, trollstigen hadde jo storbursdag i dag:) tok leppa også i denne omgang, kjappt og brutalt, men det gikk vasket bilen her om dagen og der forsvant det en bit av plastidippen, det gåkke ann rett før gstreffet, var det bare å hive seg rundt i "lakkboksen" litt matting måtte til før det ble lagt på 3 strøk med grunning, og 3 strøk med svart matt lakk etter første strøket og da noen ferdigbilder også over til bildene fra trollstigen, bildene taler for seg selv herifra kjempefotogen type på det bildet her: kan også legge til at neste måned blir det bestilt clutch, byttet olje på girkasse og diff, simmeringer i framkant og bakkant på girkasse og i bakkant på motor, nå førstkommende onsdag er det eu kontroll som nevnt tidligere i en kommentar her, og er veldig spent, denne måneden ble det bestilt litt gromdeler, og en hau med vaskeutstyr, deriblandt noe polish, tørkehåndklær, vaskehansker, såper og den jeg gleder meg mest til, SKUMKANON! har en gromting til som er bestilt, men får ta det når det kommer på tirsdag BMWforalle, RF91 og bimmerR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 On 29.4.2016 at 18.45, Solberg93 skrev: Vakker E36 M3 du har her! vurdert sorte N-merker til skiltene? ser jeg sitterte feil innlegg tidligere her, sorte n-merker er ikke noe som har slått meg positivt i bakhodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå