Tor Erik Wang Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Hei. Tenkte å slenge ut noen bilder av bilen min her. Bil: -BMW F31 318D Automat - M-Performance Ikke noe spesielt utstyrt bil, men meget fornøyd med både automat og valg av farge.! Komplett utstyrsliste: Type code 3K11Type 318D (EUR)Dev. series F31 ()Line 3Body type TOURSteering LLDoor count 5Engine N47TCubical capacity 2.00Power 105Transmision HECKGearbox AUTColour MELBOURNEROT METALLIC (A75)Upholstery STOFF HEXAGON ALCANTARA/ANTHRAZIT (HAAT)Prod. date 2013-08-21 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES2PF 19"M LT/ALY WHEELS STAR SP. 403M/MT2VL VARIABLE SPORTS STEERING205 AUTOMATIC TRANSMISSION230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT248 STEERING WHEEL HEATING249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL258 RUNFLAT TYRES3AA ROOF RAILS BLACK320 MODEL DESIGNATION, DELETION337 M SPORT PACKAGE4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE4DL HIGH.TRIM FIN. BLACK HIGH-GLOSS4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON402 PANORAMA GLASS ROOF420 SUN PROTECTION GLAZING423 FLOOR MATS, VELOUR428 WARNING TRIANGLE431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D465 THROUGH-LOAD SYSTEM481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)520 FOGLIGHTS521 RAIN SENSOR522 XENON LIGHT524 ADAPTIVE HEADLIGHTS534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION563 LIGHTS PACKAGE575 ADDITIONAL 12-V-OUTLET6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL6AE TELESERVICES6NH HANDS-FREE FACILITY W. USB INTERFAC6VB CONTROL INFOTAINMENT6WA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS654 DAB TUNER698 AREA-CODE 2704 M SPORT SUSPENSION710 M LEATHER STEERING WHEEL715 M AERODYNAMICS PACKAGE760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS8V1 NCAP LABEL879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series optionsNo. Description1CB CO2 CONTENT548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Planer for bil er: Passe senk med 20" felger. Vil holde en " Clean Look". Med denne tråden håper jeg noen kan hjelpe meg med å finne noen felger. De må være Svart matte/ Gun metal farget, eller noe i den duren. badsha, Gorg og R Andersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Utrolig pen bil, digger fargevalget. Dårlig utstyrt var heller ikke. Clean med alt M performance utstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Nydelig bil! Mperformance utstyret ga fine kontraster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Fantastisk flott bil nydelig farge og. Eneste jeg la merke til med engang var det så veldig kjedelig med matt carbon på interiørlister, de skulle vært slik som speilene blank carbon (ser dyrere og bedre ut) og dekselet under grøftelyset skulle vært sort blank. Små pirke ting her ja, men det er de små tingene som gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erik Wang Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Fantastisk flott bil nydelig farge og. Eneste jeg la merke til med engang var det så veldig kjedelig med matt carbon på interiørlister, de skulle vært slik som speilene blank carbon (ser dyrere og bedre ut) og dekselet under grøftelyset skulle vært sort blank. Små pirke ting her ja, men det er de små tingene som gjør susen Helt enig med deg men desverre så kan man ikke få i pose å sekk. Egentlig veldig rart at BMW ikke har tenkt på de..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Ja det er jo sant men dette er jo små fille ting som du fikser selv en lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Gratulerer med flott bil, en av de peneste fargene på en F31 etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Denne likte jeg! Grattis med gromvogn (utenom dieselgreiene da ) Eneste jeg setter fingeren på er at diffuseren er lakket rød. Skulle vært sort blank. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Dette er en skikkelig sprek farge på f30/f31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Meget fin f31! Liker veldig godt interiøret! Sleng ut flere bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Flott bil!! Så knallbra ut med performance deler mot rød bil!!! Hva med Vingen?(mange liker den ikke,men jeg monterte den og ble fornøyd). Ratt? Senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Hjulvalg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Hjulvalg: 1+ !!!!!!!! Og gratulerer så mye med utrulig nydelig bil og en fantastisk farge! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erik Wang Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Flott bil!! Så knallbra ut med performance deler mot rød bil!!! Hva med Vingen?(mange liker den ikke,men jeg monterte den og ble fornøyd). Ratt? Senk? Hei. Syns det ble litt for mye med vingen, men Senk og Ratt kommer ettersom lommeboka for fylt seg opp litt. Alt koster dessverre aaalt for mye peng :/ Men er Felger og Senk som står først på lista i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå