Sir.T Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Noen som har noen lure metoder for å få svartrøyk når man gir full gass på en e39 530DAT med M57 motor? Finner liksom ingen DIY på nett kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Hvorfor i all verden vil du ha det? Men trikset er vel en feil innstilt motor. Prøv å åpne panseret og skru på noen skruer som ser ut som de ikke burde røres. Lover ingenting. Hefner, adne95, D.Toft og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Haha, fantastisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Fatter sin E39 525d legger fra seg en svart sky ved pådrag, spesielt etter å ha kjørt i gjevnt tempo en stund. Årsaken vet jeg ikke, men bilen går godt. Kjørte glatt fra 528n som jeg hadde før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Ser flere på facebook-grupper sender dieselpumpa til noe som heter dieselmek ellerno i sverige...de justerer pumpa så bilen soter som faen.... Men...hvorfor? Erru litt sånn..."merkelig i andre fil"...? Kan ikke tenke meg hvorfor noen vil at bilen skal sote...menmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Beste måten må vel være å trimme den? Slik at sotingen blir er en slags naturlig ting en ikke kommer utenom? Men ja, stiller meg like uforstående som de andre over hvorfor noen skulle ville at den soter. Jeg kunne godt tenke meg å trimmet bilen min, men slik soting er noe av det mest harry jeg vet om. Da er det liksom ikke så greit å få trimmet den noe særlig mer enn 10-20hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s54b32 Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Svartrøyk= uforbrent diesel, høy egt, høyere forbruk. Mitt tips er å fjerne turboen, kanskje sette inn en restriktor i innsuget i tillegg. Da får du svartrøyk så det holder. RS-Heggem, Kristiansan'årn og Morty999 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Dette kan en som driver med tuning lett ordne, holde litt igjen på ladetrykket i forhold til dieselmengde så ryker det godt pga litt for lav luftmengde. Men som sagt over her så får du høyere eksostemp så du må følge litt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Å herregud, ikke si at dette er en ny trend. DieselVegard, Freakshow, kortsluttning og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Kjøp deg en Dodge med cummins diesel så er du der, selv om det ikke var helt det du spurte om. Burde vel heller vært i Off Topic tråden dette her kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 hvorfor få sotsky frivillig? lite som er mere harry når de kommer til dieselbiler....men som folk sier få bilen chippet der du spør om de kan fikse litt ekstra røyk til deg... Walkabout, adne95 og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Jævla lokomotiv! ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Dummeste inlegget jeg har sett på lenge fra trådstarter, er vel ingen som synest det er tøft med mye svartrøyk. Se til å bli voksen gutt..... Kristiansan'årn og kortstokk reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Må si jeg lurer mer på innlegga til dere andre her. Hvis trådstarter liker svartrøyk, så må han vel få lov til det, eller..?? Som nevnt over her så har fadern en 525d som ryker godt ved pådrag. Og må selv si det er artig å røyklegge idioter som legger seg klin oppi hekken. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Da tørr jeg påstå at det er du som er idioten... BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå