Gå til innhold

Hvordan få sotsky på 530diesel.

Sir.T
 Share

Anbefalte innlegg

Fatter sin E39 525d legger fra seg en svart sky ved pådrag, spesielt etter å ha kjørt i gjevnt tempo en stund.

Årsaken vet jeg ikke, men bilen går godt. Kjørte glatt fra 528n som jeg hadde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere på facebook-grupper sender dieselpumpa til noe som heter dieselmek ellerno i sverige...de justerer pumpa så bilen soter som faen....

Men...hvorfor? Erru litt sånn..."merkelig i andre fil"...? Kan ikke tenke meg hvorfor noen vil at bilen skal sote...menmen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste måten må vel være å trimme den? Slik at sotingen blir er en slags naturlig ting en ikke kommer utenom? :P

Men ja, stiller meg like uforstående som de andre over hvorfor noen skulle ville at den soter.

Jeg kunne godt tenke meg å trimmet bilen min, men slik soting er noe av det mest harry jeg vet om. Da er det liksom ikke så greit å få trimmet den noe særlig mer enn 10-20hk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan en som driver med tuning lett ordne, holde litt igjen på ladetrykket i forhold til dieselmengde så ryker det godt pga litt for lav luftmengde.  Men som sagt over her så får du høyere eksostemp så du må følge litt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg lurer mer på innlegga til dere andre her.

Hvis trådstarter liker svartrøyk, så må han vel få lov til det, eller..??

Som nevnt over her så har fadern en 525d som ryker godt ved pådrag. Og må selv si det er artig å røyklegge idioter som legger seg klin oppi hekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...