Gå til innhold

Kjøpte 2002 BMW (91 000km) - viser seg å gått 260 000 km - Hva nå?


henrikhoe
 Share

Anbefalte innlegg

Dersom du eier ett snev av samvittighet så tar du ikke imot pengene. Selger har vært ærlig og grei med deg, så kan jo du gå i deg selv og se om du har noen av de samme egenskapene.

hei hei hei

 

slapp av

 

Jeg fikk pengene av selger for en stund siden, det var faktisk MEG som fortsatte undersøkelsene, og det er JEG som har avdekket at km standen ikke var jukset med. At selger valgte å overføre meg penger uten å undersøkte det selv ekke mitt problem. Men nå prøver jeg å ordne opp

 

Så ta deg en pølse og ro ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fordi de som måtte bry seg om fortsettelsen til denne historien.

Ringte forhandleren neste dag og forklarte hva som hadde skjedd siden han hadde overført pengene. 

 

Vi snakket i nesten 15 min.

Kort fortalt. Han satt pris på min ærlighet og belønnet meg ved å beholde halvparten av pengene, siden jeg brukte litt tid på å funnet ut dette.

 

Jeg spurte han forøvrig om hvorfor han ikke undersøkte dette selv, og da sa han at firmaet ikke går så bra, og at han har hatt så mye å tenke på. Da sa jeg at jeg ikke vil beholde noe penger, men han ville ikke høre på meg.

Veldig hyggelig bilforhandler, men skjønner samtidig hvis bedriften han eier går dårlig, hvis han kaster penger etter kundene.

 

Dog deilig å bli ferdig med dette og gå ut med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...