Ivrig86 Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 (endret) Nå har jeg Målt på Min fra felgen å inn til Demperene forran å er bare 1,5cm plass Endret Mai 6, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 (endret) Kan si nå at en kamerat har testet 9,5 ET 20 med 265.35.19 forran på en 530d å det passet rett på. Har ikke fått prøvd på min men etter jeg målte igår så tror jeg mann må ha på rundt 6mm spacer for å få det klar demperen. Nå var plutselig bilen tom for strøm igjen!! Uten at den blå koblinga til ibs var tilkoblet... Men er en kobling til med en rød ledning som går til plussen... Denne skal Kanskje også kobles fra om man skal få sjekket om Det er ibs som er problemet? Tok et google søk igjen å der ligger det en film av en som ikke får startet å bla bla bla... Han kobler fra den rød ledningen... Tror kanskje jeg har koblet fra feil Virker mere logisk å Koble Fra ledningen som Går til plussen Men mener jeg fant noen bilder osv sist av folk som koblet fra den blå. Endret Mai 7, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 (endret) Testet bakfelgen forran nå å det går med spacer så felger,spacere,Bolter og innstegslist til førerdøra er bestilt Endret Mai 7, 2015 av Ivrig86 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 IBS-sensoren sitter på minuspolen. Om bilen blir strømtom med denne frakoblet er det mest sannsynlig noe annet som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 IBS-sensoren sitter på minuspolen. Om bilen blir strømtom med denne frakoblet er det mest sannsynlig noe annet som er problemet. Ja det vet jeg, men den har en blå liten kontakt og en svart litt større med en liten rød ledning til plussen. Det er den blå jeg har koblet fra tidligere men virker mere logisk at det er den svarte som skal kobles fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Det skal holde med å kun koble av den lille blå. Men du kan jo selvfølgelig bare koble vekk hele greia. Men blir den strømtom fortsatt så har du noe som trekker strøm uavhengig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Det skal holde med å kun koble av den lille blå. Men du kan jo selvfølgelig bare koble vekk hele greia. Men blir den strømtom fortsatt så har du noe som trekker strøm uavhengig. Oki får se om det hjelper nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Da var felger på plass! Fikk også montert dekka igår så måtte prøvemontere! Har bestilt 6mm spacere for Trodde 10mm ville bli for mye forran men så ut til å Gå bra Bilen er bare gjekket opp og ned på bildene så vil synke ned litt. Kommer mere bilder etterhvert Ble altså 9,5x19" ET20 rundtom men med 10mm spacer forran. 255.40 og 285.35.19 Falken fk453 Syns Felga ble Veldig bra!!! Liker den blanke framsiden som gir di litt "bling" uten at det blir for mye StigJ og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Blei bra detta. Vurderte faktisk slike felger selv, men siden GS ikke hadde de inne når jeg trengte de ble det ikke noe av. Grei pris på de da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Trenger mye gummi ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Ble bra! Takker Blei bra detta. Vurderte faktisk slike felger selv, men siden GS ikke hadde de inne når jeg trengte de ble det ikke noe av. Grei pris på de da. Takker! Ja har tenkt på di ganske lenge selv!! Ville kjøpe i vinter men da hadde di hverken dekk eller felger, også kjøpte jeg dekk på Dekkonline imens å letet etter andre felger men fant ingen så da ble det di nå alikevell. Bestemte meg egentlig for åBeholde original felgene og space litt men som dere vet liker jeg ikke ha ting så orginalt... Å når jeg i tillegg har lurt på i "evigheter" hvordan disse ville bli så måtte jeg handle alikevell Trenger mye gummi ser jeg Takker! Ja gadd ikke ha noe strekk og stance stuk på denne. Er ikke lav nok heller så ville bare sett teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 det var mye gummi, et hakk lavere ville jo vært riktig i forhold til orginal rullediameter, eller er den større på m5 enn andre e60? fin felger dette, firsta nesten med samme så mine bremser syns litt bedre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 det var mye gummi, et hakk lavere ville jo vært riktig i forhold til orginal rullediameter, eller er den større på m5 enn andre e60? fin felger dette, firsta nesten med samme så mine bremser syns litt bedre også Er annen dim på M5 ja original jeg har brukt som er 255.40 og 285.35.19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå