Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Konge at du har bestilt. Skal du begynne med en gang det kommer?

Ja, tenkte jeg skulle begynne på små deler slik at jeg får prøvd meg fram før jeg går løs på framsetene som det er mest jobb med. Leveringstiden var 3-5 dager :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode og Mangus, dere som kjenner til luftunderstell, har dere opplevd lekkasje i en av sensorene? Har accuair e-level

Har lekkasje rundt en av pinnene i kontakten på sensoren, til "p-sens". 

Samtidig blinker 1-2-3..

 

Vet dere også hvor man justerer hardhet på demperne? er det inne i hjulbuen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frode og Mangus, dere som kjenner til luftunderstell, har dere opplevd lekkasje i en av sensorene? Har accuair e-level

Har lekkasje rundt en av pinnene i kontakten på sensoren, til "p-sens".

Samtidig blinker 1-2-3..

Vet dere også hvor man justerer hardhet på demperne? er det inne i hjulbuen?

Sensorene er elektroniske så de kan ikke lekke. Husker ikke hva det betyr når det blinker, men du kan resette systemet med å koble strømmen fra skikkelig. Hvis sensoren roterer forbi den den delen den leser av nivå, vil du få opp feilmelding.

P-sens tipper jeg er trykklsensor til tanken btw. Den kan sikkert lekke.

Endret av Frode D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, er p-sens som lekker ja. Kommer kobling fra tanken, og ut til 2 sensorer, hvor det står p-sens og tank på ledningene.

 

Kjenner du til hvordan man justerer hardhet på disse? jeg har 2 justerings"nøkler" i sort og rød som fulgte med (ikke jeg som har koblet opp systemet, så kjenner for lite til det egentlig) men ser ikke ut til at det er justeringsmulighet i toppen av demperne foran iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, er p-sens som lekker ja. Kommer kobling fra tanken, og ut til 2 sensorer, hvor det står p-sens og tank på ledningene.

Kjenner du til hvordan man justerer hardhet på disse? jeg har 2 justerings"nøkler" i sort og rød som fulgte med (ikke jeg som har koblet opp systemet, så kjenner for lite til det egentlig) men ser ikke ut til at det er justeringsmulighet i toppen av demperne foran iallefall.

Hm, da vet jeg ikke :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjer eg og :)
Virka so Magnus og Frode har starta ei trend av noko slag når det gjeld farging av interiør. Såg to stk på facebook i dag der eine leitte etter brunt interiør/farge til interiør, og han andre ga han tips og sa at han hadde akkurat kjøpt cinnamon-farge sjøl :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...