Ivrig86 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Dette blir Nice ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 hvordan blei lyden me subben felt i sidedekselet? ^^ så veldig clean å fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Hvordan er det å få opp luka i gulvet nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 hvordan blei lyden me subben felt i sidedekselet? ^^ så veldig clean å fint ut Har ikke koblet til forsterkeren enda, så det vet jeg ikke [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Hvordan er det å få opp luka i gulvet nå da?Det går akkurat, hvis ikke kunne jeg ikke hatt den løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Handla litt eksosdeler i rustfritt stål i dag [emoji41] Endret Januar 28, 2015 av MagnusHN StigJ og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Hvor du handla disse? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Hvor du handla disse? Sent from my iPhone using Tapatalk De ble kjøpt på Torshov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Spennende. Skal du lage deg x-pipe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Denne bilen her er utrolig tøff! Har egentlig aldri hatt helt sansen for E39 Touring, men denne får meg til å tenke meg om for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Synes du skal lage en diy når du installerer den subben! Stusser på hvordan jeg skal gjøre det i min.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Spennende. Skal du lage deg x-pipe? Ikke med det første Denne bilen her er utrolig tøff! Har egentlig aldri hatt helt sansen for E39 Touring, men denne får meg til å tenke meg om for å si det sånn Takk Synes du skal lage en diy når du installerer den subben! Stusser på hvordan jeg skal gjøre det i min.. Sent from my iPhone using Tapatalk Kan sikkert lage en kort diy etterhvert! Skjer ikke så mye med bilen om dagen. Har bestilt 45W led angel eyes pærer og fått lagt på lamin-x på baklyktene. Så skal jeg prøve å starte med eksosen og girkassebytte neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 Stilig! Var det vanskelig å legge på lamin x på en slik flate? Har en rull med lamin x light tint på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 Stilig! Var det vanskelig å legge på lamin x på en slik flate? Har en rull med lamin x light tint på vei Er veldig lett å legge. Varmet den litt over en panelovn for at den skulle bli mer bøyelig, blir lettere å jobbe med den da på kurvede flater:) HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå