Gabz Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Krysser fingra for felgoppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Krysser fingra for felgoppdatering 1+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Litt teasing til klarer dere? Her er en framfelg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Hadde disse felgene på en 200sx engang, dog uten steplip. Grattis med fete hjul! MagnusHN og Torek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Oijoij MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Gratulerer med fete felger. Litt usikker på senteret på vs-xx, men det duger absolutt. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne vært littmindre konvekse. 17" senter med steplip? MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 VS-XX er fett! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Det der kommer til å bli styggbra, Magnus!!!! Jeg DIGGER VS-XX! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Takk Det er 17" senter steppet til 18" Gleder meg til testing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Damn! du har god smak Magnus siklet mye på VS-XX helt siden jeg så de på 530´n til Narvinbeans (12" bredde) Blir gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Se der, ja! Fett! Tror de kommer til å bli helt nydelige på bilen (Selv om jeg er enig med RS i at de burde vært rette og ikke konkave, men rå felger uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Hadde egentlig blitt litt for mye "BBS LM-look" hvis eikene hadde vært rette, men det er min mening i hvertfall. BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 (endret) Damn! du har god smak Magnus siklet mye på VS-XX helt siden jeg så de på 530´n til Narvinbeans (12" bredde) Blir gromt! Takk Har siklet på de jeg også. De kler e39 veldig godt. Endret Mai 19, 2015 av MagnusHN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Se der, ja! Fett! Tror de kommer til å bli helt nydelige på bilen (Selv om jeg er enig med RS i at de burde vært rette og ikke konkave, men rå felger uansett)Tusen takk Digger at de er som de er jeg. Flatt senter er kjedelig [emoji14] Enten konkave eller konvekse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 nei så rått! nå gleder jeg meg til å få sett de på bilen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå