Daniel. Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Litt mer oransje? Eller sånn signalgul eller hva det nå heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 De felgene du fikk med 528´n var røde ifjor plastidippet alle felgene til m5´n, så du finner vel noen bilder i tråden der med røde felger å photoshoppe med Ganske stilig med røde felger synes jeg, veldig smash, men stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Her ser du bilen eg (og Tzunami over her ) hadde. Pulverlakka vinterfelgane kvite då ikkje heller dei såg ut i måneskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Er veldig stilrent med hvit selvom rødt også blir kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Jeg synes antrasitt er fin "farge" på M5-hjulene Legger ved et bilde av mine gamle MagnusHN, Designer, Haug og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 (endret) Noen stemningsbilder fra helga Så kan jeg meddele at hjula ligger på tollen, det nærmer seg! Endret Juni 8, 2015 av MagnusHN tobiasw, sandersander, Julianv og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Nydelige bil og bilder! Var morro å få se den in real på treffet, spent på felgvalget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Fete bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 tøffe bilder nok engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Nydelige bil og bilder! Var morro å få se den in real på treffet, spent på felgvalget ditt Takk Felga kommer i morra, så blir det dekk på fredag! Fete bilder tøffe bilder nok engang! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Fader som jeg glante når jeg møtte deg i går. Så vanvittig fet ut, å plutselig så jeg det var en touring. Blir krem med nye felger. Blinket på deg et par ganger, med en vinrød scania trekkvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Fader som jeg glante når jeg møtte deg i går. Så vanvittig fet ut, å plutselig så jeg det var en touring. Blir krem med nye felger. Blinket på deg et par ganger, med en vinrød scania trekkvogn. Hm.. Hvor var det? Blir godt å få på noen skikkelige hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 På rv.33 mellom Gjøvik og Kapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Aha fikk ikke med meg det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Da har en framfelg kommet Resten kommer i morra... Prøver også å få lagt på dekk i morra, hvis de har tid så, litt bilder Designer, Skulebollen, andreaskarm og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå