Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt


 Share

Anbefalte innlegg

attachicon.gif2015-10-28 08.34.37.jpg

 

Ja, da ble det telefon bytte og Dension saken fungerer som aldri før. Første intrykket er ikke mer enn ok, men det fungerer fint. Telefonen kobler seg opp med en gang jeg setter meg inn i bilen, mistenker cd veksleren får strøm når man låser opp bilen? Så da er det bare å åpne spotify og spille ivei. Sang tekst kommer opp og man kan skifte musikk med knappene eller rulle hjulet. Lyd kvaliteten er ikke noe å si på og er mye bedre enn når jeg brukte aux kabelen. Stopper jeg bilen stopper musikken, og når jeg setter meg inn igjen begynner musikken å spille igjen. Ganske så genialt. Alt i alt et godt produkt, men det burde ikke kostet mer en halvparten.

 

Hva var problemet med Dension boksen din? At det bare var av og til telefonen ville koble seg til? Har isåfall akkurat det samme å ser ingen sammenhenger. Hvor koblet du strøm til boksen, har koblet min på klimapanel men vil heller ha det en annen plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har lenge ønsket å trekke noen av interiør listene i alcantara. Kom over en som kunne gjøre det i tyskland, men dette var dyrt. Så fant ut jeg skulle prøve litt selv og handlet inn "alcantara" på rull. Dette er jo fake, og er vel mer microfiber enn alcantara. Men det ser nå bra ut. Jeg har lagt mye film på lister før og dette er tidkrevende arbeid. Men dette stoffet her var knall enkelt å jobbe med. Og lett og legge. Se resultater nedenfor. Hva syns dere?

 

received_10156515075900425.thumb.jpeg.c9

 

20160206_151452.thumb.jpg.1731cd19914aab

 

received_10156514894060425.thumb.jpeg.c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer :-) 

 

Ja, er enig i det det Frode. Derfor har jeg kun tatt listen i dashbordet. Jeg har fremdeles de grå listene på dørene og i midtkonsollen. Jeg trakk også girspaken i alcantara da det midterste er slitt, men dette ble ikke så vakkert. Så det tok jeg av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nytt for meg. Jeg trakk for mange år siden listene i gamle E46en min med Alcantara. Null stretch. Har også vært med å trekke taktrekk til en Polo 6N. Drittjobb... Så dette er jo meget interessant.

Spennende å følge med på hvordan holdbarheten er på dette. Den grønne alcantaraen jeg brukte i E46en falmet ganske kraftig etterhvert.

Skulle fått tak i et ekstra sett med interiørlister til Z4en.... :-k

 

Edit: Gratulerer meg selv med innlegg nr. 7000 :razz:

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i følge siden deres så var den svarte alcantaraen satt inn med noe uv beskyttendes greier. Så det skulle holde noen år. Bilen min står hovedsaklig i garasje. Både på jobb og hjemme. Samt jeg har sota vinduer så satser på det holder så lenge jeg har bilen vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var den å lime på? Er det slik at det er lim/klister på baksiden? Hvordan er den å få av igjen? Tenkte om jeg skulle prøvd meg på lys grå kanskje. Er jo greit om det kan fjernes uten at panelene tar skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...