andreaskarm Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Hehe.. Var på nippe å bytte den inn i e E92, men slo det fra meg.. Blei så enormt mye penger i vasken. Så nå får jeg pimpe denne opp litt. Få meg en tysklands tur nå sånt at jeg får ringen klistermerke på denne og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Du ville ikkje bytte til msport fangere når du først skulle lakkere di da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Er fristende.. Men blei så mye utgifter nå. Holder på å fyller opp en hel leilighet med møbler og hvitevarer og stereo anlegg så da får det heller komme senere. Vurderer å montere leppe under orginalfangeren da, skille meg litt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Vågte meg til og med ut med henger nå i helga.. Første og siste gang haha Ratte må jeg få byttet, trekker ned interiøret en god del. Hive det på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Da var bilen EU godkjent med null feil, selv om jeg hadde kast i fremskivene. Disse fikk jeg byttet i går, og nå er bilen deilig å kjøre igjen. I dag ble bilen levert til bavaria for å ta rust på bakluken, samt lakking av bakfanger og fremfanger. Til helgen har jeg avtale med caropractoren om å kikke på bulken på bakskjermen. Satser på det er noe han kan fikse. Når alt dette er gjort kan de kjekke tingene begynne Senk, kanskje nye felger, spacere, nye baklykter? Leppe, tja.. Dette kan kanskje bli bra Får du caropractoren på besøk? eller skal du bort til han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Nei, jeg skal til stavanger en tur så satser på å stikke innom han Krysser fingrene for at han kan fikse den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Da er bilen på lakk og koser seg.. Skal bli godt med nylakkert plastikk og rustfri bakluke danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Hadde ikje mye troen på seg sjøl han som lagde navi dvdene verfall StigJ og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Haha, gjør alt for å opprettholde høy prosent på ebay, de folka der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Ja, så blir spennende å se om disse fungerer. Skal være med fotobokser også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 På fredag ble det bestillt en snart tur til Danmark. Båten fra Kristiansand skulle gå 0800 på lørdags morgen og hjem 12.00 fra danmark. Turen gikk derfor til Stavanger for å plukke opp broren min og noen timer med søvn før ferden gikk videre til Kristiansand og Superspeed 1. Dette ble en spontan lufte tur og shopping tur Ferden fra hirtshals gikk til Ålborg storcenter og derifra igjen til Flensburg og scandinavian park. Vi var noe lunde heldige med været og fikk en fin tur nedover. Fikk blåst godt utav partikkelfilteret Ble desverre få bilder.. Men her er nå ett par Scandinavian Park, montert nye sotede blinklys Cruising Litt dyr, hele frontruten var også dekket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 17, 2015 Forfatter Share Skrevet September 17, 2015 Litt bilder. Har montert sota blinklys, sorte nyrer samt 15mm spacer på hver side bak. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Fint holdt original bil mitt råd: hold den slik, om du skal gjøre mods, gjør det "originalt", med OEM felger (style 128 som nevnt her er utrolig fine på E61!), ikke dra på med M-sport som alle andre også har - tror en leppe eller noe i den duren hadde skilt bilen mye mer ut fra mengden. Keep up the good work! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 20, 2015 Forfatter Share Skrevet September 20, 2015 Takker tenker det samme. M sport er tøft, men kanskje litt vanlig. Prøver å finne en passende leppe. Nå har jeg jo nettopp fått lakkert front og bakfanger også. I tillegg har jeg planer om dobbel endestuss bak. Bare finne noe passende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Jeg sier bare: Alpina. Gjør det lille ekstra samtidig som det ikke er prangende. Likte ikke Alpina før, men har begynt å se hvor diskret og gjennomførte de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå