Hpi Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Hvis du går i taket av en regning på 800,- så kommer du til å få mange søvnløse netter fremover som eier av en gammel Bmw. Jeg misunner ikke den stakkaren som blir neste eier av bilen din. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 825.- for en diagnose på et merkeverksted var jo svin billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 Etter 10 min er bilen kjørt inn og tilkoblet lader. Så må man koble opp hode og hente opp bilen i systemet 5 min til. Så avlesing av feilkoder 3 min til. Og om dette skal ha noen verdi for deg bør jo mekaniker , om det er fler feilminner ( som det alltid er) ta seg tid til å se hvor mange registreringer det er på de enkelte For å videre kunne gi deg råd om hva som er viktig å prioritere osv. For så å skrive ut,eventuelt slette så du ikke sitter igjen med masse gamle uviktige feil. Også se hva som eventuelt kommer opp etter sletting. Så er det logge seg ut av system+ kjøre ut, parkere og tekste arbeidsordren. Og vips 30 min plus http://www.bildiagnosebutikken.no/icarsoft-bmw-multi-system-scanner-i910.html Fikser det selv jeg da, 1000 spenn så kan jeg sjekke uendelige ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 ...du er klar over at slike er egentlig ganske elendige, og at du sikkert får en lik på eBay til 150,-? Jeg tror også de aller, aller fleste her inne er klar over at man fint kan gjøre dette selv. Det finnes mengder med tips og råd her inne når det gjelder bruk og kjøp av diagnose-utstyr. Les litt før du bruker tusenlappen din. Ellers bør du begynne å bruke multisitat. Dette har blitt tatt opp flere ganger nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 Hilsen Økonomi student. Hva taper de på at jeg går til en konkurrent? Det han kunne sagt var: Om vi finner noe som må fikses, og du gjør dette hos oss koster diagnosen ingenting, men om vi ikke finner noen feil, eller du ønsker å utføre rep hos noen andre koster det deg 825,-. Mest sannsynlig hadde de tjent flere tusen på meg.. Nå tjener de null.. Bare pga 825 kroner på en maskin som garantert er betalt ned flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Ubrukelig scanner. kjøp heller de som er linket her: http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 ...du er klar over at slike er egentlig ganske elendige, og at du sikkert får en lik på eBay til 150,-? Jeg tror også de aller, aller fleste her inne er klar over at man fint kan gjøre dette selv. Det finnes mengder med tips og råd her inne når det gjelder bruk og kjøp av diagnose-utstyr. Les litt før du bruker tusenlappen din. Ellers bør du begynne å bruke multisitat. Dette har blitt tatt opp flere ganger nå! Takk for det awt, det var bare første treffet jeg fant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Kan lese av feilkode for 300kr om du vil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 Kan lese av feilkode for 300kr om du vil:) Jasså Shazad... Du lever fortsatt Vet du hva som skjedde med 316 bilen? Fankern at jeg måtte selge den ass Meeen, nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Hva taper de på at jeg går til en konkurrent? Det han kunne sagt var: Om vi finner noe som må fikses, og du gjør dette hos oss koster diagnosen ingenting, men om vi ikke finner noen feil, eller du ønsker å utføre rep hos noen andre koster det deg 825,-. Mest sannsynlig hadde de tjent flere tusen på meg.. Nå tjener de null.. Bare pga 825 kroner på en maskin som garantert er betalt ned flere ganger. Er du seriøs nå? o.O Da kan du ingenting om hvordan bedrifter eller hvordan økonomi fungerer De sparer penger på å heller ikke ha deg som kunde, enn å gi deg gratis diagnose. De kan ikke drive å love bort gratis diagnoser til alle som ikke har feil, da kommer alle til å sjekke for sikkerhetsskyld og bruke opp tida dems, tida de kunne brukt på å mekke på biler og tjent penger.,. Ta diagnose selv du, og hold deg unna bilverksteder om du ikke er villig til å betale 825 for en diagnose, en pris som ikke er ille heller for en diagnosetest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Blir spennende å se tråden som kommer når du har vært en tur hos tannlegen Tror du han sier at du får kontroll / bilder etc gratis hvis du velger å legge i fylling hos han? Du kan jo sikkert få noen til å se inn i munnen din å se om de ser noen hull med en lommelykt.. om de setter riktig diagnose er nok mye avhengig av din flaks. Noen er selvfølgelig bedre enn andre. 825kr var rimelig. Du ville jo ikke ha noen til å sjekke opp noe annet enn å ta en utskrift, og ikke gi deg ett tilbud eller veiledning, du klager på en fair pris så å innbille noen at de hadde fått jobben videre skal nok litt til Betal det det koster å få gjort det skikkelig (sett mange unødvendige reparasjoner pga dårlige upresise feilavlesninger ) eller gjør som du er i ferd med, skaff ett BRA program som du kan leke med selv, og lære masse av. . (Deriblant TTT) StigJ og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Sulland gjøvik bmw/toyota, tar 1690 - for en helt vanlig diagnose!!! Det er dyrt, på grensen til svindel! Men 825,- syntes jeg ikke var ille. De skulle forresten ha 2000,- for å kode inn en lmm en jobb som tok ca 20min. det blei ikke noe av gitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Husk at i prisen hos Bavaria ville du fått med kompetanse.Som Silverboy seier er det grei sjanse for at du leser av feil/misforstår feilkoder osv.Det kryr av DIY ute i den store verden men ingenting erstatter erfaring.Personligt ville eg betalt 825kr istadenfor å bruke ein tusenlapp på jallaverktøy som blir brukt 1 gang for det var vanskeligt å forstå. AndreasBr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 Er du seriøs nå? o.O Da kan du ingenting om hvordan bedrifter eller hvordan økonomi fungerer De sparer penger på å heller ikke ha deg som kunde, enn å gi deg gratis diagnose. De kan ikke drive å love bort gratis diagnoser til alle som ikke har feil, da kommer alle til å sjekke for sikkerhetsskyld og bruke opp tida dems, tida de kunne brukt på å mekke på biler og tjent penger.,. Ta diagnose selv du, og hold deg unna bilverksteder om du ikke er villig til å betale 825 for en diagnose, en pris som ikke er ille heller for en diagnosetest... Haha, LES IGJEN A! Ingen feil == 825 spenn! Utføre rep hos noen andre, 825 spenn! Feil som rep hos dem: 0 spenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 (endret) #2: Det er ikke noe håndholdt jallasystem de har, i motsetning til det du får kjøpt på "bildiagnose.no" eller DX.com. http://www.bildiagnosebutikken.no/icarsoft-bmw-multi-system-scanner-i910.html Fikser det selv jeg da, 1000 spenn så kan jeg sjekke uendelige ganger.. Gleder meg til tråden: "Hva betyr P2082?" Endret Desember 9, 2014 av CrZyWiz ///MoePower, Thundercoil, Sammyen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg