Maggi93 Skrevet September 16, 2015 Skrevet September 16, 2015 Er det TÜV på ground control coilovers?
Glenny93 Skrevet September 16, 2015 Forfatter Skrevet September 16, 2015 Blå e36 m3 trur eg har sitt deg Er det TÜV på ground control coilovers? Nei desverre :/
Glenny93 Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2015 Då va bilen på lagringsfelgene å skilt levert inn Er usikker på ka planen i vinter er men noen småting blir det jo alltid
Glenny93 Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2016 Oi her var det lenge siden update. Har sjedd litt siden sist, har fått på is sideskjørt og montert bags 😍 Har og fått meg hus så nå skrur eg i egen garasje:) Har noen små justeringer igjenn for å legge den på felgkanten. Må kjøpe inn camber justerings kit bak for å komme lavt nok fremme vet eg ikkje koffer den stopper men finner vell ut av det. Slenger me noen bilder:) Maggi93 og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2
RF91 Skrevet Oktober 20, 2016 Skrevet Oktober 20, 2016 Absolutt ein flott bil du ha her Korleis e bags å køyra med kontra stive coilovers? E trykket i belgane sopass at bilen føles sporty? Kanskje teit spørsmål, men da e no berre slikt ein lure på av og til
Glenny93 Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2016 Takker for det bilen er bedre å kjøre me bags men er litt mykere så kjøre høyden er faktisk litt høyere en med stive coils. Men bilen kjennes tight å fin ut me bags
MarcusSteffensen Skrevet Oktober 20, 2016 Skrevet Oktober 20, 2016 Denne var pen! følger Glenny93 reagerte på dette 1
Glenny93 Skrevet Mars 4, 2021 Forfatter Skrevet Mars 4, 2021 (endret) Blåser liv i denne tråden igjenn😃Har skjedd en del siden sist her😅 Motor er byttet til s50b32 og Bremser til porsche 986, alt godkjent fekk trekket om stolene i en fin brunfarge slenger ved noen flere bilder planen videre for bilen er å bygge den om til M3🤭 Har fått samla noen deler, men har mye småting igjenn. Blir ett spennende prosjekt! Endret Mars 4, 2021 av Glenny93 Lars89, hsd, Krisfje og 14 andre reagerte på dette 16 1
Glenny93 Skrevet Mars 7, 2021 Forfatter Skrevet Mars 7, 2021 1 time siden, Skulebollen skrev: Heftig update😁 Ja har skjedd litt siden sist:) skal prøve å legge ut mer her når eg begynner på ombyggingen
Saltkjelen Skrevet Mars 7, 2021 Skrevet Mars 7, 2021 Wow, lekker brunfarge på interiøret. Hva heter fargen?
Glenny93 Skrevet Mars 8, 2021 Forfatter Skrevet Mars 8, 2021 7 timer siden, Saltkjelen skrev: Wow, lekker brunfarge på interiøret. Hva heter fargen? Takk, syns den passer godt til bilen:) Det vet eg faktisk ikkje..:/
sveigis Skrevet Mars 8, 2021 Skrevet Mars 8, 2021 En alldeles nydelig e30 dette ,ikke minst blir nok rå som m3 ,du har jo motor så det holder og i nå så dette blir konge . Angående interiøret @Saltkjelen så tenker jeg det heter Taurus rot. Dette var noe som og e28 ble levert med i sin tid . Glenny93 reagerte på dette 1
Glenny93 Skrevet Mars 8, 2021 Forfatter Skrevet Mars 8, 2021 4 timer siden, sveigis skrev: En alldeles nydelig e30 dette ,ikke minst blir nok rå som m3 ,du har jo motor så det holder og i nå så dette blir konge . Angående interiøret @Saltkjelen så tenker jeg det heter Taurus rot. Dette var noe som og e28 ble levert med i sin tid . Ja derfor eg bygger på denne siden motor og alt er godkjent allerede😃 eg trur nok taurusrot er litt mørkere en mitt. Men fekk ikkje spesifikk fargekode når eg fekk dei trekka om😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå