Gå til innhold

E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT


ZGasi
 Share

Anbefalte innlegg

On 9.2.2016 at 15.05, ZGasi skrev:

Da har jeg endelig Bluetooth/aux i bilen! Gått lei av å brenne CD-er og høre på radio. Enda ikke fått til at sangtittel vises på bordcumputer, men vet ikke om det kun går med aux. Kun testet Bluetooth hittil. 

image.jpeg

veldig godt valg! :D har denne i begge bilene mine! :P for og si det sånn! i could never go back! :D er vel AUX, USB og BT?
bt lyden syns jeg var elendig! men kan hende min trenger en software oppdatering :P

jeg bruker bare USB jeg ^^

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Freakshow skrev:

veldig godt valg! :D har denne i begge bilene mine! :P for og si det sånn! i could never go back! :D er vel AUX, USB og BT?
bt lyden syns jeg var elendig! men kan hende min trenger en software oppdatering :P

jeg bruker bare USB jeg ^^

Jeg har enda ikke kjøpt aux-kabel til denne, så har enda ikke fått testet noe annet enn bluetooth. Skjønner ikke at denne kan være så bra :D Lyden tror jeg faktisk er bedre enn CD-kvaliteten fra før. Vet ikke om det er mulig, men jeg føler det slik :P 

Har du vanlig usb inngang på din eller hvordan er det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sånn på DSP anlegg. Etter litt testing fant jeg ut at BT har dårligere lyd enn USB og AUX. Grei nok lyd, men det blir litt hul lyd. Sesten som sangen spilles inni en boks. Lite bass via BT i forhold til de andre også. Jeg brukte mest BT uansett. Så det er grei nok lyd til å bruke. 

@S.Hafsmo Var vel ikke helt fornøyd med lyden i BT mener jeg å huske. 

@Erik O Brukte vel heller aldri BT. Bare USB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt sportskiver rundt hele bilen, men fikk de bak først så bare monterte dem med en gang :P de foran kan jeg ta samtidig som jeg bytter bærearmene og setter på powerflex på alt :D 

Hva syns dere? Flere som sikkert tenker at dette ikke passer 7er, men fuck it jeg liker det :D 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, magnus-e-30 skrev:

Herlig :) merket du noe forskjell ? Og hvor handlet du ifra ?

Merker forskjell i at det ikke er noe klakkelyder lenger, og kanskje litt stivere av powerflex. Av bremsene merker jeg ikke stor forskjell tror jeg. Handlet fra koed :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ZGasi skrev:

Merker forskjell i at det ikke er noe klakkelyder lenger, og kanskje litt stivere av powerflex. Av bremsene merker jeg ikke stor forskjell tror jeg. Handlet fra koed :D

Kjøp deg stålomspunnede bremseslanger, gir bedre pedalfølelse. Og mer effektiv bremsing 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZGasi changed the title to E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...