Skulebollen Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Ble konge med nye nakkestøtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 (endret) On 9.2.2016 at 15.05, ZGasi skrev: Da har jeg endelig Bluetooth/aux i bilen! Gått lei av å brenne CD-er og høre på radio. Enda ikke fått til at sangtittel vises på bordcumputer, men vet ikke om det kun går med aux. Kun testet Bluetooth hittil. veldig godt valg! har denne i begge bilene mine! for og si det sånn! i could never go back! er vel AUX, USB og BT? bt lyden syns jeg var elendig! men kan hende min trenger en software oppdatering jeg bruker bare USB jeg ^^ Endret Februar 14, 2016 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 5 minutter siden, Freakshow skrev: veldig godt valg! har denne i begge bilene mine! for og si det sånn! i could never go back! er vel AUX, USB og BT? bt lyden syns jeg var elendig! men kan hende min trenger en software oppdatering jeg bruker bare USB jeg ^^ Jeg har enda ikke kjøpt aux-kabel til denne, så har enda ikke fått testet noe annet enn bluetooth. Skjønner ikke at denne kan være så bra Lyden tror jeg faktisk er bedre enn CD-kvaliteten fra før. Vet ikke om det er mulig, men jeg føler det slik Har du vanlig usb inngang på din eller hvordan er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 okey ^^ jepp var vanlig USB ingang på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Jeg hadde sånn på DSP anlegg. Etter litt testing fant jeg ut at BT har dårligere lyd enn USB og AUX. Grei nok lyd, men det blir litt hul lyd. Sesten som sangen spilles inni en boks. Lite bass via BT i forhold til de andre også. Jeg brukte mest BT uansett. Så det er grei nok lyd til å bruke. @S.Hafsmo Var vel ikke helt fornøyd med lyden i BT mener jeg å huske. @Erik O Brukte vel heller aldri BT. Bare USB. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Bestilt sportskiver rundt hele bilen, men fikk de bak først så bare monterte dem med en gang de foran kan jeg ta samtidig som jeg bytter bærearmene og setter på powerflex på alt Hva syns dere? Flere som sikkert tenker at dette ikke passer 7er, men fuck it jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Syns det ble tøft jeg. Hvilke merke er det på skivene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Takker det husker jeg ikke akkurat nå, men kan sjekke det når jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 I dag satt jeg på de nye bærearmene med powerflex og nye skiver foran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Herlig merket du noe forskjell ? Og hvor handlet du ifra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 28 minutter siden, magnus-e-30 skrev: Herlig merket du noe forskjell ? Og hvor handlet du ifra ? Merker forskjell i at det ikke er noe klakkelyder lenger, og kanskje litt stivere av powerflex. Av bremsene merker jeg ikke stor forskjell tror jeg. Handlet fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Følger! pen bil synes E65 nakkestøttene kler de stolene utrolig godt jeg. og ble bra med nye skiver og Powerflex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 3 timer siden, ZGasi skrev: Merker forskjell i at det ikke er noe klakkelyder lenger, og kanskje litt stivere av powerflex. Av bremsene merker jeg ikke stor forskjell tror jeg. Handlet fra koed Kjøp deg stålomspunnede bremseslanger, gir bedre pedalfølelse. Og mer effektiv bremsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2016 Tusen hjertelig takk, kvestermo Takk for tipset, Slavearbeider'n, men jeg har allerede montert det på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2016 Da har jeg fått meg nye dekk til alpinaene, og de er klare for sommeren! Tenkte jeg skulle ta oljeskift og bytte veivhusventilasjon snart for å gjøre den ekstra klar for sommer MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå