ZGasi Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Thank youuuu:))) ja er 20" Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 De så så små ut Jeg hadde jo like på mine E38er. Kanskje du har for mye gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 38 minutter siden, Sjøbuse skrev: De så så små ut Jeg hadde jo like på mine E38er. Kanskje du har for mye gummi Ser større ut i virkeligheten har også gått litt opp i gummi til original dimensjon, bedre komfort er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Synes det så pent ut sånn jeg. For tynne dekk ser bare for spinkelt ut. Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Ja. Blir aldri likt på bilde og i virkeligheten. Ser fint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Tusen takk for det endelig litt fornøyd med bilen etter en lang periode med 16tommere! Tror forresten jeg skal ha spacere, kanskje 15mm foran og 20mm bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 Alpina-preget speedometer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 gjorde seg med litt mere gummi. 15mm spacere går fint bak. med 20 så er det stor fare for subbing. jeg tok av demperen på min og jekket dekket oppi en gang og sjekket. var 0,5mm glipe med 20mm kanskje. så jeg kjørte 15mm. men jeg hadde nankang med sånn bred gummileppe på da. har du dekk uten den "felgbeskytteren" så trur jeg det går fint med 20mm. framme så går det helt sikkert fint med 20mm. ville kjørt 15mm fram/bak jeg da. kjøp skikkelige spaceres! de jeg hadde slo sprekker..! kjøpte h&r, og de virket til å være gode. pent instrument forresten : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 3 minutter siden, space-ace skrev: gjorde seg med litt mere gummi. 15mm spacere går fint bak. med 20 så er det stor fare for subbing. jeg tok av demperen på min og jekket dekket oppi en gang og sjekket. var 0,5mm glipe med 20mm kanskje. så jeg kjørte 15mm. men jeg hadde nankang med sånn bred gummileppe på da. har du dekk uten den "felgbeskytteren" så trur jeg det går fint med 20mm. framme så går det helt sikkert fint med 20mm. ville kjørt 15mm fram/bak jeg da. kjøp skikkelige spaceres! de jeg hadde slo sprekker..! kjøpte h&r, og de virket til å være gode. pent instrument forresten : D Åjaa! Takk for tipset, for jeg var egentlig mest redd for foran, tenkte at 15mm foran kunne bli for mye. Da må jeg nesten bare prøve på noen spacere før jeg går til innkjøp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 Litt detailing av interiøret må til iblant MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Gjennomført lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Flott og velholdt E38 med rette modifikasjoner Eneste jeg ikke likte var oransje blink. Felgene satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet April 8, 2016 Forfatter Share Skrevet April 8, 2016 Vært 2 uker i Dubai og bilen ville ikke starte :s Byttet i dag olje, filtere, veivhusventilasjon og brukte qmi-motorrens. Har også kjøpt meg focal aktiv subkasse men aner ikke hvordan jeg skal koble den. Tenker at neste på lista er spacere og en skikkelig polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Før og etter 20mm skrudde eibach spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 ble veldig mye bedre med spacere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå