Dal-z Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 (endret) Helt siden jeg solgte førstebilen min for 2,5 år siden, en karmensinrød e90 320d, så har jeg savnet å ha knallrød bil. Det er noe helt eget med det å ha en bil i en skikkelig knall, flott farge! Falt rett og slett pladask for denne bilen når jeg så den første gang. Har sikla på den et par uker og var på nippet til å kjøpe den lille julaften, men følte jeg trengte mer tid til å bli virkelig trygg på at det var denne bilen jeg ville ha. Bilen er en 2013 mod F31 318xdt, helt ok utstyrt, men ikke noen utstyrsbombe. Bilen har gått hele 5500km, så det føles som helt ny bil Gleder meg til å få testa Xdrive! Har planer om ny endestuss, nye nyrer og nye pærer i grøftelysa med det første. Har også lyst på senkefjører elns. Å senke Xdrive litt er vel ikke noe problem? Slenger med et par kjappe bilder tatt nå i kveld. Endret Mai 3, 2016 av Dal-z ESveen og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Grattis med ny bil Kult å velge en farge ikke alle andre har. Er 318xdt 143hk? Få ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Gratulerer med fin bil! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 Takker! Dette er en 143hk versjon ja, 2.0 liters diesel Skal få tatt noen flere, litt mer ordentlige bilder etterhvert! Bestilte forøvrig nye pærer til tåkelysa og sorte nyrer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Utrolig flott vogn med en særdeles nydelig farge Sort og rødt er alltid en sikker vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Gratulerer med fet bil. Skikkelig fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2015 Takk skal dere ha Er storfornøyd hittil, 143hk motoren river ikke skinnet av pølsa, men savner heller ikke noe kraft. Ikke helt samme som 330i, men det hadde jeg ikke forventa heller Legger ved et bilde av bilen med sommerhjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Rå fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Fin bil Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Synes den fargen er helt super på F31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Nydelig farge, enig i at den passer perfekt til F31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 Helt enig i at fargen er en innertier, digger å ha bil med farge igjen! Vurderer å gå til innkjøp av H&R fjærer til våren, ser ut som folk kun har gode erfaringer med de, også på Xdrive. Å kjøre med den høyden den har nå blir ihvertfall uaktuelt Tror også det blir 20" sommerhjul på denne til sommern dersom lommeboka tillater det. var veldig i tvil i om jeg ville ha 19- eller 20" sommerhjul, men etter litt googling er jeg relativt overbevist om at 20" er tingen. Er også ganske sikker på hvilke hjul jeg ønsker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 Kjøpte forøvrig nye blinklyspærer og borrelås til å feste skilta i dag. Skal fjerne skiltrammene, syns det ser myyyye bedre ut uten. Pærene kosta 319 kr på Bil Xtra.. Syns det var en drøy pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Lyst på borrelås til skiltene mine også. Si gjerne ifra hvordan den der holder. Er litt skeptisk til sånne "vanlige" borrelåser mtp. at det må tåle høyttrykksvask, kulde og alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 Lyst på borrelås til skiltene mine også. Si gjerne ifra hvordan den der holder. Er litt skeptisk til sånne "vanlige" borrelåser mtp. at det må tåle høyttrykksvask, kulde og alt annet. Hadde samme borrelåsen fra Clas Ohlson på 330'en jeg hadde, den holdt hele sommeren og utover høsten til jeg solgte bilen. Satser på de sitter like godt denne gangen og. Fjerna skiltplatene og skifta blinklyspærene i sta, syns de nye pærene var bedre, men er ikke heeelt 100% fornøyd. Her er noen dårlige mobilbilder av skitten bil: Originale pærer: Nye pærer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå